וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספרס עלו ל-0:2 מול יוטה

23.5.2007 / 9:20

סן אנטוניו נהנתה מעוד ערב גדול של השלישייה דאנקן-פרקר-ג'ינובילי, ולא התקשו לנצח 96:105. הסדרה עוברת ליוטה, הג'אז יקוו לנס

סן אנטוניו ממשיכה לשלוט ביד רמה בסדרת גמר המערב, והלילה (רביעי) היא גברה על יוטה 96:105 במשחק השני, ועלתה ליתרון 0:2 מבטיח. 55 מ-57 קבוצות שהוליכו 0:2 אחרי שני משחקים בסדרת הגמר אכן העפילו בסופו של דבר לשלב הבא, וכפי שזה נראה הלילה - אין סיבה שהסטטיסטיקה לא תלך עם הספרס גם הפעם.

טים דאנקן שוב הוכיח כמה הוא גדול, כשמשחק שקט וסולידי שלו הוליד 26 נקודות, 14 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-5 חסימות. גם טוני פרקר נהנה מערב מצוין, כשסיים עם 17 נקודות, שיא קריירה בפלייאוף של 14 אסיסטים ואין ספור חיוכים מהיציע של לונגוריה הענוגה, אבל הוסיף גם 7 איבודים. מן העבר השני היה זה קרלוס בוזר שהראה דומיננטיות מתחת לסלים וסיים עם 33 נקודות ו-15 ריבאונדים, אבל זה לא הספיק ליוטה, שכרגע נראה כאילו מסתפקת בהעפלה המכובדת לגמר.

גם הלילה היה זה הרבע השני שהכריע את המשחק, ממנו הג'אז כבר לא חזרו. בעוד פופוביץ' מעלה מהספסל את ג'ינובילי (שממשיך להתעורר ברגעי האמת וסיים עם 17) ובארי (שלוש שלשות), שני סטארים מנוסים ויעילים, הספסל של סלואן תרם רק 8 נקודות.

הספרס השלימו ניצחון 18 ברציפות בבית על יוטה, אבל זה לא היה טיול קליל לכל אורכו. ברבע השלישי הם אומנם הובילו כבר ב-22 הפרש, אבל אז הג'אז הראו שוב את הצד הלוחם שבהם וצימקו ל-76:83. פתאום, משום מקום, צץ לו לפתע ברוס בואן עם שתי שלשות ענקיות מהפינה, והראה שהוא יותר מרק מכות וצביטות. "הם שוב הוכיחו שהם קבוצה חזקה, שמסרבת לוותר", החמיא דאנקן ליריבה.

עכשיו הסדרה עוברת לסולט לייק סיטי למשחקים 3 ו-4, שם ינסו הג'אז לחזור איכשהו לתמונה, בתקווה לא להיות מטואטאים החוצה. יוטה מעודדת מכך שהעונה היא במאזן 10:31 בבית (מתוכם שני ניצחונות על סן אנטוניו) ועם רצף של ארבעה ניצחונות ביתיים בפלייאוף. קואץ' סלואן ינסה להזכיר לשחקנים שלו שגם מול יוסטון הם פיגרו 2:0, והצליחו לחזור בגדול, אבל גם הוא יודע שסן אנטוניו זה לא יוסטון.

"הם קבוצת הרבה יותר טובה בבית, ממש הרבה יותר טובה", אמר דאנקן בסיום, "הם מנצלים היטב את האנרגיה של הקהל, ונהיה חייבים להיות זהירים שם". מצד שני, יוטה עדיין לא מצליחה לעצור אותו, כך שאם הוא ימשיך בכושר הנוכחי, אין לו הרבה מה לדאוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully