וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק גמר אלופות: אוהדי מילאן נתקעו בדרך לאתונה

22.5.2007 / 15:45

אלפי תומכים של הרוסונרי סבלו משביתה בשדות התעופה באיטליה. מרצ'לו ליפי חושב שמילאן פייבוריטית, אבל חושש מרפא בניטז

אלפי אוהדים של מילאן נתקעו היום (שלישי) בשדות התעופה באיטליה בדרך לגמר האלופות באתונה, בגלל שביתות של עובדי השדה. צוותי הדיילים של חברת התעופה האיטלקית "אלאיטליה" שובתים, וכמוהם גם פקחי הטיסה, וכתוצאה מכך כ-400 טיסות של המוביל הלאומי של ארץ המגף בוטלו.

על פי סוכנויות הידיעות, כ-7,000 חובבי כדורגל שתכננו לטוס למשחק באתונה נתקעו במדינה, ורשות התעופה המקומית הוציאה הודעה בה נאמר ש"אנחנו מנסים למצוא פיתרון שיאפשר לאוהדים לטוס וימנע בעיות בסדר הציבורי".

ליפי מודאג מבניטז

ולא רק הטיסות מדאיגות את האיטלקים. המאמן הלאומי לשעבר מרצ'לו ליפי בטוח שמילאן תצליח לעשות את העבודה בגמר, אבל מודאג מהנוכחות של רפא בניטז על הקווים בליברפול. "אין ספק שמילאן מגיעה במצב מצויין, פיזית וגם פסיכולוגית. השחקנים מרגישים ביטחון אחרי המשחק המצויין מול מנצ'סטר בחצי הגמר, אבל בניטז יודע להוציא את המיטב מהחבורה שלו במיוחד במשחקים קריטיים, אילו כשהקבוצה שלו בנחיתות", אומר אלוף העולם. "הוא מעשי ומדוייק, יש לו את כל המאפיינים של מאמן גדול" ממשיך ליפי לפרגן לקולגה הספרדי.

המאמן מוסיף כי "ליברפול משחקת הגנה קבוצתית מצויינת, הם חזקים גם בהתקפות מתפרצות ויש להם שחקנים מסוכנים מאוד בדמות סטיבן ג'רארד ופיטר קראוץ'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully