וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק גמר אלופות: שבצ'נקו בדרך למילאן?

22.5.2007 / 15:58

ה"סאן" טוען כי החלוץ שמאכזב בצ'לסי קיבל את אישורו של רומן אברמוביץ' לעזוב את סטמפורד ברידג' וקרוב מתמיד לחזור לסן סירו

ה"סאן" הבריטי פירסם הבוקר כי אנדריי שבצ'נקו ייפגש עם בכירי מילאן במהלך אירועי גמר האלופות באתונה, כדי לסכם את תנאי העברתו מצ'לסי לרוסונרי, ויהיה אורח הכבוד של סילביו ברלוסקוני, נשיא מילאן, במשחק הגמר. אחר הצהריים (שלישי) הודיע נציג מטעמו של החלוץ כי שבצ'נקו לא מתכוון להגיע לגמר באתונה, לאור העובדה שהוא עדיין קשור בחוזה עם צ'לסי.

האוקראיני בן ה-30 עבר עונה מאכזבת מאוד בצ'לסי, וההחלטה של רומן אברמוביץ' להשאיר את ז'וז'ה מוריניו כמנג'ר לעונה נוספת האיצה את עזיבתו. אברמוביץ' נתן את ברכת הדרך למהלך.

המילאנזים מעדיפים עסקת השאלה לשנה אחת במסגרתה יועבר הרנן קרספו לכחולים, אבל מוריניו צפוי לדרוש עסקת מזומנים כדי לממן מחליף בחוד, ובמילאן שוקלים להציע דיל שיכלול 12 מליון פאונד ואת המגן קאחה קלאדזה. אם שבה אכן יעזוב, צ'לסי צפויה להתחרות בריאל מדריד במירוץ אחר קרלוס טבז.

ארסנל רודפת אחרי גארת' בייל

ארסנל הצטרפה לטוטנהאם ולמנצ'סטר יונייטד במרדף אחרי גארת' בייל. נציגי סאות'המפטון החלו בשיחות עם נציגיו של הכישרון הצעיר שלהם והציעו לו חוזה חדש, אבל נראה כי המגן בן ה-17 מעדיף לעלות לפרמיירליג שם מונחות לפניו כבר מאז ינואר הצעות מהיונייטד והספרס. סאות'המפטון מחזיקה בחוזה עם בייל עד לתום העונה הבאה, ותעדיף כנראה למכור את השחקן שגדל אצלה מגיל 9 כל עוד היא יכולה להרוויח סכום נאה מהעסקה.

לבייל יש סיכוי גדול יותר להשתלב בהרכב של מרטין יול מאשר אצל אלכס פרגוסון, אלא שכעת גם ארסנל נכנסה כאמור למירוץ ובייל שנחשב לאוהד התותחנים רוצה לשתף פעולה עם חברו תיאו וולקוט אצל ארסן ונגר. מנג'ר סאות'המפטון, כמה מפתיע, ממליץ לבייל להישאר דווקא אצלו: "עוד עונה כאן תביא אותו לסיטואציה שבה הוא יוכל להיות שחקן הרכב קבוע בכל קבוצה שאליה ירצה להצטרף".

*אנטואן סיביירסקי דחה הצעה מניוקאסל לחידוש חוזה לעונה אחת. הצרפתי נתן עונה טובה בסיינט ג'יימס פארק עם 8 שערים ב-25 הופעות, ורוצה לקבל חוזה לשנתיים.

*סילוואין דיסטין צפוי לעזוב את מנ'צסטר סיטי ולעבור לפורטסמות'.

עדכון ראשון 22.5.07 14:42
עדכון אחרון 22.5.07 18:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully