וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוגבונה שכח מהקרע ברצועה

לי בוץ

22.5.2007 / 14:10

החלוץ הניגרי של הפועל תל אביב חזר מחופשת התאוששות בארצו אחרי ניתוח מסובך וערך אימון ריצה. אימון מלא לטועמה ואנטבי

איבזיטו אוגבונה, חלוצה הניגרי של הפועל תל אביב, הפתיע היום (שלישי) את הצוות המקצועי וחבריו לקבוצה כשערך אימון ריצה, זאת לאחר שהחלים מקרע ברצועה הצולבת.

כזכור, אוגבונה נפצע במשחק נגד מכבי הרצליה וסיים את העונה, כשההערכות של רופאי הקבוצה היו שהניגרי יושבת לתקופה של כחצי שנה ויוכל לשוב לאימוניםרק בתחילת העונה הבאה. למרות זאת, אוגבונה, שנחת אתמול בישראל לאחר חופשת החלמה במולדתו, חזר בסערה וסיפר לחבריו כי הוא מרגיש מצויין ומבחינתו הוא יכול לשוב לאימונים מלאים כבר עכשיו. עם זאת, בצוות המקצועי של האדומים לא ממהרים לסכן את השחקן ורוצים לבדוק אותו פעם נוספת לפני שישוב לפעילות מלאה.

אחד השחקנים בקבוצה אמר היום: "היה מדהים לראות את זיטו רץ כאילו כלום לא קרה. מדובר בפציעה שקשה לחזור ממנה אבל זיטו זה זיטו ואי אפשר לשבור אותו".

לעומת אוגבונה, מי שלא התאמנו היו אליניב ברדה (קרע חלקי בשריר) וחאבייר פאאס, שסובל ממתיחה ובכל מקרה סיים את דרכו בהפועל ת"א בעקבות צבירת צהובים שתמנע ממנו לשחק בדרבי. פאאס כבר הודיע כי אין בכוונתו להמשיך עונה נוספת בוולפסון, אך יישאר לעודד את חבריו מול מכבי ת"א.

הנהלת הקבוצה קיימה פגישה עם המשטרה לקראת הדרבי שצפוי להיות סוער כרגיל.,והוסכם על כמות של 500 שוטרים ומאבטחים במשחק. לוואלה! ספורט נודע כי גם מספר לא מבוטל של שוטרים סמויים יישבו ביציעי שתי הקבוצות על מנת לגלות מתפרעים למיניהם. כמו כן, לא מן הנמנע ואף צפוי שבימים שיקדמו למשחק תערוך המשטרה פשיטות על מספר בתים של אוהדים משתי הקבוצות, במטרה למצוא אמ"לחים.

הנהלת מכבי ת"א הצליחה לחמם את הרוחות אף יותר לקראת המשחק, כשהודיעה כי היא שוקלת לתבוע את יוסי אבוקסיס וברוך דגו בעקבות התנהגותם לאחר הזכייה בגביע. אחד השחקנים בקבוצה אמר: "לא ברור מה הם מנסים להשיג בזה, הרי ידוע שלא רק יוסי וברוך הקניטו את מכבי ואוהדיה לאחר המשחק ולא מדובר בשחקנים היחידים בעולם שמתעסקים בשמחה לאיד אחרי זכייה בתואר. חבל שהחליטו להיטפל אליהם לפני הדרבי, הם יכלו לעשות את זה בעיתוי שונה. אנחנו מקווים שנוכל להחזיר להם על המגרש בניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully