וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק גמר אלופות: גאטוסו נגד הממלכה

22.5.2007 / 16:02

האיש הקשוח של מילאן שופע לעג לאנגלים, ומזהיר את אשתו ש"אם היא תעודד את ליברפול, אזרוק אותה מהבית". ומה זה קשור לקורנפלקס?

ג'נארו גאטוסו תורם את שלו לחימום האווירה לפני גמר הצ'מפיונס, ואומר שליברפול קנתה את דרכה לתהילה. האיש הקשוח של מילאן מגחך על הטענות שהליגה האנגלית היא הטובה בעולם, וכמובן בטוח בניצחון איטלקי מחר בערב. הקשר הקשוח אמר: "המפתח לעליתם של מועדונם אנגליים הוא שיש להם יותר כסף מלמדינות אחרות באירופה. זה אומר שהם יכולים למשוך לשם כוכבים שלפני כמה שנים לא היו שוקלים בכלל לעבור לאנגליה".

גאטוסו מסביר ש"קבוצות מהפרמיירשיפ מחזיקות בבעלות על האיצטדיונים שלהן, יש להן בעלים זרים והן מקבלות סכומים שלא ייאמנו מזכויות השידור, שלא דומים בכל למה שמקובל במקומות אחרים בעולם". גאטוסו מתייחס לעובדה ששלוש קבוצות אנגליות הגיעו לחצאי הגמר, ומוסיף: "אני חושש שהכספים של ראשי המועדונים יממנו תקופה ארוכה של שליטה בריטית באירופה".

לא פלא שגאטוסו כל כך שונא את האנגלים, שימו לב למה שהוא אומר על אותו לילה נמהר באיסטנבול לפני שנתיים: "אני מסרב לראות את הווידאו של הגמר ההוא. גביע אירופה היה בידיים שלנו ואיבדנו את זה, גם אם אזכה בהרבה גביעים תמיד אזכור את זה. הייתי שבור ורצוץ מנטלית אחרי איסטנבול. ביקשתי ממילאן להעביר אותי רק כדי שאוכל לפתוח דף חדש ולשכוח את הכאב של החוויה", הוא מודה. "אבל חשבתי על מה שקרה, והחלטתי שליברפול לימדה אותי לקח על חשיבותה של פסיכולוגיה בכדורגל".

גאטוסו משיב אש גם לכל מי שאומר שהוא שחקן מלוכלך: "עבדתי קשה כדי לוודא שלא מתייחסים אליי כמו לבריון כדורגל, למדתי להשתמש בשכל, אבל האש הפנימית לעולם לא תכבה. אם אני לא אצעק ואמחה ואנופף באגרופים, ג'נארו גאטוסו האמיתי ימות".

על אישתו הסקוטית אומר האיש הקטן: "היא יודעת שאם היא תעודד את ליברפול יש סיכוי שאני אזרוק אותה מהבית. אבל היא לא הייתה עושה את זה בלאו הכי, סקוטים לא יתמכו לעולם בקבוצה אנגלית".

ליברפול זה כמו קורנפלקס?

בינתים, ההכנות של האדומים לאירוע הגדול קיבלו טוויסט מביך, אחרי שהבעלים האמריקני טום היקס הישווה את רכישת המועדון אותה ביצע לאחרונה לעיסקה בה קנה חברת קורנפלקס בשם וויטאביקס. האוהדים כועסים לאחר שהמיליארדר מטקסס אמר ל"גארדיאן" שהרווחים של המועדון ישמשו אותו לכיסוי הלוואות שלקח לצורך הרכישה, שעלתה לו 178 מיליון פאונד. "אפשר לומר שכל מי שאכל וויטאביקס שילם עבור הרכישה של החברה, ואותו דבר לגבי ליברפול".

היקס גם משחרר עקיצה לכיוון היריבה הגדולה מאיצטדיון האמירויות: "הלכתי למשחק שם, לארסנל יש אוהדים נלהבים אבל זה לא כמו בליברפול. אין להם את התשוקה, השירים, התרועות והעידוד של האוהדים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully