וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרציקוביץ': "מאנה הציע את עזרתו"

לי בוץ

22.5.2007 / 16:03

הבעלים לא אישר את הצטרפותו של רוני מאנה כשותף במכבי ת"א, אבל ההערכה היא שהוא יצטרף כשותף פעיל בהנהלת הקבוצה

במכבי תל אביב עסקו היום (שלישי) נמרצות בהכחשת השמועות לגבי כניסתו הצפויה של איש העסקים רוני מאנה כשותף בקבוצה, אך כרגע מסתמן כי מאנה אכן ישתלב בהנהלת המועדון לקראת העונה הבאה.

מאנה הוא אוהד ותיק של הקבוצה, ששמו כבר נקשר בעבר למכבי ת"א הן דרך אחיו, משה מאנה, שאמור היה אף הוא לרכוש אחוזים בקבוצה אך הדבר לא ייצא לפועל, והן בנסיונות לגייס משקיעים לתמיכה בקבוצת הנוער של המועדון. עתה נראה כי מאנה בדרך לתפקיד מרכזי בצוות הניהולי, כשהוא צפוי להביא איתו מספר משקיעים מחו"ל, ליצור קבוצת ניהול במתכונת המוכרת מהיריבה העירונית של הצהובים, ולעמוד בראשה. עדיין לא ברור כמה אחוזים מהמועדון יועברו לידיו של מאנה.

"איש העסקים רוני מאנה הציע את עזרתו לסייע למועדון הכדורגל מכבי ת"א", אישר הבעלים לוני הרציקוביץ' בהודעה באתר הרשמי של המועדון אך מיהר להוסיף כי מדובר ב"גיוס תורמים למערכות הילדים והנוער בעזרה של גיוס משקיעים פוטנציאליים".

"אנחנו מברכים ומודים על היוזמה", ממשיך הרציקוביץ' בהודעתו, "ומקווים שתשא פרות בעתיד הקרוב לטובת כל המערכות הפועלות במסגרת מועדון הכדורגל של מכבי ת"א. נכון לרגע זה אין בפרסומים על כניסה לשותפות, כביכול, כל בסיס". את תגובתו של מאנה לידיעה לא ניתן היה להשיג.

במכבי שוקלים לתבוע את אבוקסיס ודגו

מכבי תל אביב שוקלת לתבוע את יוסי אבוקסיס וברוך דגו מאחר והשניים צולמו בחגיגות הגביע של הפועל תל אביב שרים שירי נאצה כנגד הצהובים. לטענת גורמים בקבוצה, השניים נצפו כשהם שרים "מכבי נאצים" ומאחר והשימוש במילה "נאצים" מהווה עבירה פלילית, נשקלת האפשרות לתביעה אזרחית נגד השניים. עם זאת, ולמרות הזעם במכבי על התנהגותם של השניים, ספק אם הם אכן יגיעו לבית המשפט.

ברוך דגו אמר היום בתגובה: "לא אמרתי נאצים חס וחלילה. כן אמרתי ברמקול 'הצהובים אוכלים את הלב'. אם הם חושבים שאמרתי נאצים שיתבעו, אבל הם סתם מחפשים להדליק את הרוחות לפני הדרבי וחבל שהם עושים את זה". יוסי אבוקסיס סירב להגיב. את תגובת הנהלת הפועל תל אביב לא ניתן היה להשיג.

לפני מספר ימים, הבעלים של מכבי תל אביב לוני הרציקוביץ' יצא מאימון הקבוצה ונתקל במספר אוהדים שאמרו לו: "לא יכול להיות שתילחם באוהדים שלך, אבל לא בפרובוקציות של שחקני הפועל". האוהדים טענו בפני הרציקוביץ' כי הם יודעים ששחקני הפועל מנסים לחמם את האווירה בכוונה כדי לגרום לאוהדים הצהובים לנהום לעברו של ברוך דגו, מה שיוביל לעונש כבד לקבוצה.

אחד מאוהדי מכבי אמר היום: "אבוקסיס בתור קפטן צריך לתת דוגמא לשחקנים שלו ולא להדליק את היצרים. שחקן במעמדו צריך לשקול מילים, בייחוד כשהוא מצולם למסכי הטלוויזיה".

היום קיים לוני הרציקוביץ' פגישה עם המשטרה בה הוחלט להציב סמויים ומצלמות ביציעים של אוהדי מכבי ת"א גם במשחקי החוץ. כמו כן, החלו במכבי לשקוד גם על הכנות לקראת העונה הבאה.

בינתיים פתחו חניכיו של אלי כהן בהכנות לדרבי בסגל דליל של 18 שחקנים בלבד, ללא שחקני הנבחרת הצעירה והחלוץ מיליאן מרדקוביץ', השוהה בסין לצורך מבחנים באחת הקבוצות המקומיות. ג'ובאני רוסו נטש את האימון במהלכו לאחר שהתלונן על כאבי בטן.

עדכון ראשון 22.5.07 13:32
עדכון אחרון 22.5.07 16:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully