וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק גמר אלופות: בניטז מתכנן שינויים בסגל ליברפול

22.5.2007 / 9:54

לפחות שמונה שחקנים מהסגל שיופיע לגמר מול מילאן, עשויים לעזוב בקיץ לטובת רכש ענק כמו סמואל אטו או פרננדו טורס

רגע לפני גמר ליגת האלופות מול מילאן, בליברפול מדברים כבר על שינויים בסגל בעונה הבאה. המנג'ר הספרדי רפא בניטז אמר לאחרונה: "אנחנו עוד יכולים להשתפר. הקבוצה חייבת להיות יותר יעילה. אנחנו יותר טובים מבחינה טקטית ממה שהיינו בעבר כי השחקנים צברו לא מעט נסיון. לזכות בתואר אירופי זה יפה, אבל זו לא המטרה העיקרית. הדבר החשוב ביותר הוא להתחזק ולהיאבק על התואר בפרמיירליג בעונה הבאה. הקיץ הקרוב יהיה מעניין מאוד ויצא לי לדבר לא מעט עם הבעלים האמריקאים הזמן האחרון".

שלושה שחקנים שכבר סגורים בליברפול לעונה הבאה הם אנדריי וורונין האוקראיני שהגיע מבאייר לברקוזן, לוקאס לייבה הברזילאי וסבסטיאן לטו הארגנטינאי. הרכש הגדול ביותר של בניטז הקיץ אמור להיות חלוץ שיבקיע לפחות 20 שערים בעונה, כאשר השמות החמים הם סמואל אטו מברצלונה ופרננדו טורס מאתלטיקו מדריד. לצורך הרכש הזה יזכה בניטז לצ'ק של כ-40 מיליון פאונד מהבעלים.

שני שחקנים שככל הנראה יעזבו את המועדון הם השוער ייז'י דודק והחלוץ רובי פאולר. הרשימה הזאת תגדל בזמן הקרוב כדי להשיג עוד מזומנים ושחקנים נוספים שהוזכרו כמועמדים לעזיבה הם: הארי קיואל, סמי היפייה, בודווין זנדן, מארק גונזאלס, ג'יבריל סיסה וקרייג בלאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully