וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריק אדלמן יאמן את יוסטון

22.5.2007 / 9:46

הרוקטס הגיעו לסיכום עם המועמד המוביל שלהם. לברון מסביר למה מסר את הכדור האחרון מול דטרויט, קיד רוצה שקרטר יישאר

ריק אדלמן, שאימן עד לעונה שעברה את סקרמנטו קינגס ויצא ל"שנת שבתון" העונה, הגיע לסיכום עם יוסטון. אדלמן היה המועמד המוביל של הרוקטס עוד בטרם פוטר ג'ף ואן גנדי.

אדלמן והרוקטס נפגשו הלילה (בין שני לשלישי), וההכרזה הרשמית על הצטרפותו לקבוצה צפויה ביום רביעי. המאמן בן ה-61 הצעיד את פורטלנד לגמר ה-NBA פעמיים, לאחר מכן אימן את גולדן סטייט וב-1998 הצטרף לסקרמנטו, אותה הפך לקבוצה מלוכדת ומתואמת, והגיע עימה לגמר המערב שלוש פעמים (וד"ש לשלשה הגדולה של רוברט הורי). אדלמן הוא המאמן בעל המאזן הטוב ביותר ב-NBA שלא לקח אליפות (752 נצחונות מול 481 הפסדים, 61 אחוז).

לאחר ההדחה בסדרה מול יוטה עלו שמועות שואן גנדי יפרוש מכדורסל. הרוקטס לא חיכו יותר מדי למאמן ונתנו לו את ברכת הדרך. במשך כהונתו של ואן גאנדי הגיעה יוסטון שלוש פעמים לפלייאוף, בכולן הודחה בסיבוב הראשון.

"אני הולך על המהלך המנצח"

שש שניות לסיום, בפיגור מול דטרויט, לברון ג'יימס מסר לדוניאל מרשל, שהחטיא את השלשה שהיתה יכולה לנצח את המשחק, קליבלנד נוצחה 79:76 ונקלעה לפיגור 1:0 בסדרת המזרח. המלך ידע שהשאלות בוא יבואו, ומיד הסביר מדוע לא לקח את הזריקה בעצמו.

"אני תמיד הולך על המהלך המנצח", אמר ג'יימס, שקבוצתו הייתה בפיגור של שתי נקודות בעת הזריקה. "המהלך המנצח הוא כששני שחקנים באים לכיוונך ואתה מוצא את השחקן החופשי. כן, עד כדי כך זה פשוט". מרשל קבר שש שלשות במשחק השישי בסדרה עם ניו ג'רזי, ואמר: "חלק מהזריקות נכנסות וחלק לא. זו לא נכנסה, ולצערי היא הייתה הזריקה של המשחק".

לברון קלע 10 נקודות בלבד, ב-5 מ-15 מהשדה. מי שאחראי לכך שלא היה לו רגע לנשום הוא טיישון פרינס המצוין. לינדסי האנטר הסביר: "בכל מקום שאליו הוא הלך, שלושה שחקנים נתקעו לו מול הפרצוף". לברון עצמו אמר: "אין מה לעשות, צריך לקחת מה שיש. למרות הכל, היינו קרובים לנצח את המשחק הזה".

"אל תכתבו שום דבר על טריידים"

ג'ייסון קיד סיים את העונה, וכבר מתגעגע לחברו לנטס, וינס קרטר. קיד יודע ששמו של הגארד-פורוורד יעלה הרבה במהלך הקיץ וכבר אמר בבדיחות הדעת: "אל תכתבו שום דבר על טריידים". הוא הוסיף: "וינס צריך לעשות מה שטוב לו ואני מאחל לו בהצלחה. בכל מקרה, אני מקווה שהוא יהיה בסביבה גם בעונה הבאה".

לקרטר יש בחוזהו תחנת יציאה, והוא צפוי לממש אותה. רוד ת'ורן, נשיא הנטס, אמר: "וינס רוצה להמשיך אצלנו, אבל גם מעוניין בחוזה הטוב ביותר שהוא יכול לקבל. יקבל אותו? לפעמים השחקנים מקבלים את מה שהם רוצים ולפעמים לא".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully