וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרתם מגעיל? אמרתם דטרויט: הפיסטונס עלו ל-0:1 בגמר המזרח

22.5.2007 / 8:08

הפיסטונס גררו את לברון ג'יימס למשחק חלש מאוד ושיא פלייאוף שלילי של 10 נקודות כדי לנצח 76:79 ולעלות ל-0:1 בגמר המזרח

יש אנשים שבכלל לא מוכנים לדסקס על ההשוואה בין לברון ג'יימס או כל אחד אחר, למייקל ג'ורדן. כנראה שהם אהבו את מה שראו במאני טיים של המשחק בין לברון וקליבלנד ודטרויט, שהיה הראשון בסדרת הגמר של המזרח.

בהתקפה האחרונה של המשחק הכדור היה בידיים של לברון ג'יימס, כשקבוצתו בפיגור של של שתי נקודות. כולם חיכו לראות זריקה מהשלוש, אלא שלברון העדיף למסור לדוניאל מרשל, שהחטיא מעבר לקשת 5.9 שניות לסיום ושלח את הפיסטונס לחגוג ניצחון 76:79 ויתרון 0:1 בסדרה.

"אני הולך רק על מהלכים של ניצחון", אמר בסיום לברון ג'יימס והסביר: "מהלך של ניצחון זה אומר שאם יש עליך שני שומרים, אתה צריך למצוא מישהו פנוי שיקח את הזריקה. אין יותר פשוט מזה".

המשחק השני יתקיים בין חמישי לשישי בדטרויט, לפני שהסדרה תעבור לקליבלנד.

מהלך המשחק

אחרי ההחטאה של מרשל, צ'ונסי בילאפס השתלט על הריבאונד ונשלח לקו העונשין, כדי לקלוע אחת משתיים ולקבוע את תוצאת הסיום.

לברון ג'יימס עצמו בכלל לא קלע ברבע הראשון וסיים את המשחק הזה עם שיא שלילי בפלייאוף, 10 נקודות בלבד (5 מ-15 מהשדה), אבל הוא היה קרוב לטריפל-דאבל כשהוסיף 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. טיישון פרינס היה אחד מהאחראים העיקריים להגנת הברזל, שכל כך השתלמה נגד ג'יימס. "בכל מקום שהוא היה על המגרש, היו עליו שלושה שומרים", סיכם לינדזי האנטר: "אנחנו צריכים לדאוג שזה יישאר ככה במשך כל הסדרה".

ג'יימס, שזרק רק שלוש פעמים לסל ברבע השלישי אמר: "לא מדובר כאן בלהשיג כמה שיותר נקודות אישיות, אלא בלשחק כדורסל, והייתה לנו הזדמנות טובה לנצח".

צ'ונסי בילאפס, שהיה אחראי על הריצה של הפיסטונס במאני טיים עם 10 מ-13 הנקודות שלו ברבע האחרון: "אין ספק שיכלנו גם להפסיד את המשחק הזה. אני חושב שהסימן לגדולה בקבוצה הוא היכולת לנצח גם משחקים מגעילים וזה בדיוק מה שעשינו".

ריפ המילטון הוביל את קלעי הפיסטונס עם 24 נקודות ו-7 אסיסטים וראשיד וואלאס הוסיף 15 נקודות, 12 ריבאונדים ושיא מרשים של 7 חסימות. כריס וובר סיים עם 10 נקודות וטיישון פרינס הוסיף 9 ופירגן בדרך לשיא קריירה של 9 אסיסטים.

זידרונאס אילגאוסקאס הוביל את קלעי הקאבס עם 22 נקודות ו-13 ריבאונדים. לארי יוז ואנדרסון ורז'או הוסיפו 13 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully