וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטלנד זכתה בלוטרי של הדראפט

23.5.2007 / 4:05

הבלייזרס זכו בהגרלת הלוטרי ויבחרו במקום הראשון בדראפט, סיאטל תבחר שניה. אכזבה עצומה לבוסטון, ממפיס, מילווקי וגם לפיניקס

איך שגלגל מסתובב לו. רק בעונה שעברה הגיעה פורטלנד להגרלת הלוטרי כשהיא אוחזת במאזן הגרוע ביותר בליגה ובסיכוי הגבוה ביותר להשיג את הבחירה הראשונה בדראפט 2006. אבל המזל לא היה עם הבלייזרס באותו ערב, והם נאלצו להסתפק בבחירה הרביעית בלבד. במקום לבכות על גורלם המר פנו הבלייזרס למלאכת השיקום של הקבוצה מוכת האסונות שלהם, שלחו את מרבית מהמופרעים שעיטרו את סגל הקבוצה למקומות אחרים, והפקידו את עתיד המועדון בידי שני רוקיז מוכשרים - ברנדון רוי ולמרקוס אולדריג'.

הלילה (בין שלישי לרביעי) הגיעה סוף סוף אלילת המזל לביקור באורגון, והיא הביאה איתה את המתנה הגדולה ביותר שקבוצת NBA יכולה לבקש בימינו. הבחירה הראשונה בדראפט 2007, שתביא בעוד קצת יותר מחודש את גרג אודן לפורטלנד, ואיתו רוחות מפתיעות של אופטימיות שכבר כמעט ונשכחו בצפון - מערב ארה"ב.

הגרלות הלוטרי מספקות לנו הפתעות ודרמות כמעט מדי שנה, אבל נדמה שהשנה הצליחו כדורי הפינג פונג של דייויד שטרן להתעלות על עצמם. שלוש הקבוצות שהחזיקו בסיכוי הגבוה ביותר לתפוס את אחת משלוש הבחירות הראשונות - ממפיס, בוסטון ומילווקי - נותרו מחוץ לשלישיה המובילה, ובכך אולי נענשו על התצוגות הנוראיות שלהן לאורך כל השנה, שמטרתן העליונה היתה לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים בדראפט.

פורטלנד לא היתה הצוהלת היחידה בסיום ההגרלה. גם שכנתה סיאטל קיבלה הלילה הבטחה לעתיד טוב יותר. הסוניקס זכו בבחירה השניה, מה שאמור להביא לארץ הסטארבקס את קווין דוראנט, שחקן השנה במכללות, ויש שיאמרו שמדובר בפרס אפילו גדול יותר מגרג אודן.

מאושרת נוספת היתה אטלנטה, שזכתה בבחירה השלישית, מה שאיפשר לה לשמור את בחירתה (במידה והבחירה שלה לא היתה בין שלוש הראשונות היא היתה עוברת לפיניקס כחלק מהטרייד ששלח את ג'ו ג'ונסון להוקס). עבור הסאנס מדובר באכזבה קולוסאלית, לאחר שכבר פינטזו שם על אולסטאר נוסף שיפול מהשמים למכונה של ד'אנטוני, ונותרו ללא כלום.

אבל הסיפור של הערב הוא נפילתן של בוסטון וממפיס. השתיים שהקפידו להפסיד ולהפסיד לכל אורך העונה במטרה לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים, ייאלצו להסתפק בבחירות הרביעית והחמישית, שם ניתן למצוא השנה שחקנים מצוינים, אבל לא בקליבר של אודן או דוראנט. אולי יש כאן איזשהו מוסר השכל, ואולי פשוט שוב מדובר במזל רע.

סדר הבחירה המלא:

1. פורטלנד
2. סיאטל
3. אטלנטה
4. ממפיס
5. בוסטון
6. מילווקי
7. מינסוטה
8. שארלוט
9. שיקגו (מניו יורק)
10. סקרמנטו
11. אטלנטה (מאינדיאנה)
12. פילדלפיה
13. ניו אורלינס
14. לוס אנג'לס קליפרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully