וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק גמר האלופות: סיידורף יודע שהשעון שלו מתקתק

21.5.2007 / 23:12

ההולנדי המצוין של מילאן מתכונן לגמר האלופות החמישי שלו בקריירה, ממנו מקווה לצאת עם גביע רביעי: "הרצון שלי לזכות גדול יותר מאי פעם"

קלרנס סיידורף הוא השחקן היחידי בעולם שזכה בשלושה גביעי ליגת האלופות עם שלוש קבוצות שונות, כשחגג עם אייאקס ב-1995, עם ריאל מדריד ב-1998, ועם מילאן ב-2003. ב-2005 הוא הפסיד עם הרוסונרי בגמר ההיסטורי מול ליברפול, וכעת הוא מקווה לנקום ולגרוף גביע רביעי.

"הרצון שלי לזכות הוא גדול יותר מאי פעם, כי הקריירה שלי הולכת ונגמרת", אמר הקשר. "אני בשלב בו אני רוצה לאסוף כמה שיותר גביעים, כי השעון שלי מתקתק. אני מחפש דרכים להשתפר".

אבל סיידורף, כפי שמתבטא בסגנון המשחק שלו, הוא שחקן קבוצתי, בורג חשוב במערכת מצליחה. "לא הייתי מסוגל להשיג את מה שהשגתי בעצמי", הסביר ההולנדי. "האווירה במועדון חשובה מאוד, והטבע של מילאן הוא לחשוב רק על הניצחון".

וגם הוא יודע מי הבורג החשוב ביותר באותה מערכת. "קאקה הוא שחקן אינטגרלי עבורנו", אמר. "תמיד הייתה לנו הבנה ברמה גבוהה, ויש לנו שיתוף פעולה מיוחד, וזה משהו שאי אפשר באמת להבין איך דבר כזה מתפתח.

ומה יש לקאקה להגיד? "הוא מסוג השחקנים שנמצאים במיטבם בזמן החשוב ביותר", הסביר הברזילאי. "אי אפשר לזכות בתארים בלי שחקנים כמוהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully