וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיות חברתיות בפיניקס?

גיל קדרון

21.5.2007 / 17:04

בקבוצה מאמינים שזו אחת הסיבות להדחה של הסאנס מהפלייאוף. ג'ורג' קארל רוצה את ארטסט בדנבר, ההוקס מעוניינים בפפאלוקאס

בפיניקס עדיין מלקקים את הפצעים מההדחה הכואבת בסיבוב השני של הפלייאוף בידי סן אנטוניו. בשנתיים האחרונות העפילו הסאנס לגמר המערב, אולם לא הצליחו לעבור את המשוכה האחרונה בדרך לגמר ה-NBA, והתקשורת האמריקאית מתחילה לתהות אם סגנון המשחק של מייק ד'אנטוני וסטיב נאש מסוגל להשיג את הפני החסר ללירה. מצד שני, התחושה שנעשה לפיניקס עוול בהשעיות של אמארה סטודמאייר ובוריס דיאו ממשחק מספר 5 מונעת ניתוח ללא הרדמה.

"אנחנו לא רחוקים מהקבוצות שנשארו בפלייאוף, אמר ד'אנטוני. "פשוט צריך להוריד את הקוף מהגב, להפוך לקשוחים יותר, פיזית ומנטלית. אני צריך להיות מאמן טוב יותר. עלינו לעבוד קשה כדי לעבור את הספרס". אז אלו שינויים צפויים בקיץ? "שום דבר קיצוני מדי", אמר ד'אנטוני.

שיחת היום סביב המועדון היא הבעיות החברתיות בחדר ההלבשה שנחשב עד לא מזמן לנקודה החזקה של הקבוצה. עם אמארה היו מספר תאקלים אשתקד, כשהחמיץ 79 משחקים בעונה הרגילה, וגם העונה הוא מיאן לפרגן לנאש, וכשנשאל מספר פעמים מי ה-MVP שלו, נאש או דירק נוביצקי, התעקש לבחור בכל פעם דווקא את קובי בריאנט, ולא את חברו לקבוצה. בכלל, הוא ואחרים היו חלק מקליקות רבות בסגל. הדובדבן שעל הקצפת היה שסטודמאייר לא הגיע לפגישת סיום העונה של הקבוצה.

"אני לא יודע למה הוא לא הגיע", אמר ד'אנטוני. "הוא בסדר, אני מניח שהוא משחק כדורסל איפושהו. הוא אחלה, והוא אוהב להעביר את הכסף שלו לצדקה דרך קנסות, וזה דבר טוב".

שמועות רבות סביב הקבוצה שולחות את סטודמאייר, ובעיקר את שון מריון, לקבוצות אחרות, בין היתר בגלל שהבעלים רוברט סארבר לא מתכוון לשלם את מס המותרות, ואם בפברואר סך המשכורות של הסאנס לא יופחת, יהיה עליו לשלם 12 מיליון דולר. כזכור, אם אטלנטה לא תקבל בהגרלת הלוטרי הלילה (בין שני לשלישי) את אחת משלוש הבחירות הראשונות, הזכויות עליה יעבור לסאנס, כזכור אחרון מהטרייד של ג'ו ג'ונסון.

ד'אנטוני טוען כי העובדה שבעונה שעברה חדר ההלבשה היה מלא בדמעות אחרי ההדחה, והעונה העיניים נותרו יבשות מעידה על הבעיות החברתיות.

חדשות נוספות:



* ג'ורג' קארל מנסה לשכנע את הנהלת הנאגטס לארגן טרייד שיביא את רון ארטסט לדנבר, מתוך אמונה שיצליח להסתדר עם השחקן הבעייתי.

* בתקשורת האמריקאית מדווחים כי ההוקס, שמצוקת הרכזים שלהם רק גדלה מאז שוויתרו על כריס פול ודרון וויליאמס בדראפט של לפני שנתיים, ואז נתנו 25 מיליון דולר לספידי קלקסטון המאכזב, מעוניינים בתיאודורס פפאלוקאס. הרכז הגבוה כבר הודיע שלא יעבור ל-NBA, אלא אם כן יהיה בטוח שהקבוצה בה ינחת תאפשר לו דקות משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully