וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוסביץ' וסוכנו נפגשו עם ארזי

21.5.2007 / 17:01

לבית"ר אין מאמן לעונה הבאה, אבל בינתיים מנסים להחתים את הקשר הצ'יליאני לעוד שנה. ירושלים תארח את נתניה למשחק רדיוס בווינטר

קשרה הצ'ילאני של בית"ר ירושלים, מילובאן מירוסביץ', יעזוב בשבוע הבא את ישראל לטובת חופשת מולדת בצ'ילה, כשעדיין לא ידוע מה יהיה גורלו בעונה הבאה. הקשר הבינלאומי שהובא לישראל בתחילת הקיץ על ידי אוסי ארדילס, הושאל לקבוצה מראסינג קלוב הארגנטינאית כשבחוזה בין המועדונים ניתנה לבית"ר האופציה לרכוש את כרטיסו תמורת 750 אלף דולר.

כעת, לאחר שסיים עונה מוצלחת במדי בית"ר ולאחר שזכה לתמיכה גדולה הן מהשחקנים והן מהקהל - עתידו לא ברור וההחלטה לגביו צפויה להתקבל בשבוע הקרוב. בסוף השבוע נחת בישראל סוכנו של השחקן, פרננדו פילוסביץ', שהוא אחד הסוכנים הבכירים בצ'ילה, על מנת לסגור את כל הפרטים מול בית"ר ירושלים. היום הגיע השחקן ביחד עם סוכנו למשרדים של אלי ארזי בתל-אביב, שם נערכה פגישה משולשת לגבי עתידו של השחקן, שתלוי כמובן בזהות המאמן הבא.

הכל תלוי בפרננדס

במידה ולואיס פרננדס, שמעריך מאוד את השחקן, יחתום בבית וגן צפוי מירוסביץ' להישאר בבית"ר. מקור המקורב למאמן הצרפתי אמר: "לואיס רצה את מירוסביץ' לבטיס כבר בינואר השנה, ככה שאם הוא יגיע לכאן אין ספק שמירוסביץ' יהפוך לאחד השחקנים המשמעותיים של בית"ר ואני בטוח שיראו ממנו יכולות הרבה יותר גבוהות ממה שראו העונה". במידה ויגיע מאמן אחר בסופו של דבר לבית"ר, הוא זה שיקבל את ההחלטה לגבי השחקן. במהלך השבוע הקרוב יערכו פגישות נוספות בין הצדדים במטרה לקבוע את עתידו של השחקן.

שלושת השחקנים הברזילאים, רושל טוטו, קלאבר שוונק, וז'וזה רמאליו יעזבו את ישראל כבר ביום רביעי הקרוב. השלושה, שלא ימשיכו בעונה הבאה בבית"ר ירושלים, ביקשו להשתחרר מהמועדון שבוע לפני הזמן המקורי וקיבלו אישור מהצוות המקצועי.

גיורא שפיגל, ארקדי גיאדמק ואלי ארזי נפגשו היום בעניין ההכנות לעונה הבאה בבית"ר ירושלים. עצם הפגישה נתן לשפיגל את האור הירוק להתחיל ולעבוד בבית"ר ירושלים, ובין היתר דנו השלושה על אופציית המאמן לעונה הבאה והכנות כלליות כולל שחקני רכש. במהלך השבועיים הקרובים ישובו השלושה וייפגשו במטרה לפרסם את שם המאמן החדש כבר במהלך השבוע הקרוב על מנת שההכנות לליגת האלופות יחלו כמה שיותר מהר.

האלופה תארח במחזור הנעילה את מכבי נתניה באיצטדיון וינטר ברמת גן למשחק רדיוס ללא קהל, וחניכיו של יוסי מזרחי יקוו להציג יכולת קצת יותר משכנעת וראויה מול קבוצתו של ראובן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully