וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היאנקיז הצילו משהו מסוף השבוע

21.5.2007 / 16:42

אחרי ניצחון של בוסטון על אטלנטה 3:6, ניו יורק נעזרה בטיילר קליפארד כדי לנצח את המטס 2:6. קליבלנד ניצחה ועשתה היסטוריה

ניו יורק מטס - ניו יורק יאנקיז 6:2

טיילר קליפארד הוזעק לגבעה בעקבות אין ספור הפציעות שפקדו את היאנקיז, הגיש שישה אינינגים והכיש שישה חובטים ועזר ליאנקיז להימנע מסוויפ ב"שיי סטדיום". מה שעוד סייע לפסים דרק ג'יטר, אלכס רודריגז (17 העונה) וחורחה פוסאדה עם הומרים, ג'ון מיין ספג ארבע ריצות באינינג הרביעי וגם את ההפסד.


בוסטון - אטלנטה 3:6

צעיר אחר שעלה להגיש הוא קייסון גבארד, שהוזעק מטריפל איי וניצח עבור הרד סוקס את טים הדסון, בפתיחה הגרועה ביותר שלו השנה. גבארד הסתייע בטריפל מנקה בסיסים של ג'ייסון וריטק באינינג הראשון, הרד סוקס עלו ליתרון 0:5 כבר אחרי שניים והבולפן של בוסטון השלים את העבודה. קווין יוקיליס עם הומר לגרביים, ארבע חבטות למאט דיאז באטלנטה.


פיטסבורג - אריזונה 5:2

ביג יוניט סטרייקס אגיין. רנדי ג'ונסון רשם עשרה נפנופים ב-5.2 אינינגים, והדיאמונדבקס יצאו עם ניצחון מפיטסבורג. חוזה ולוורדה עם שמירה מספר 16 העונה, פול מאהולם עם ההפסד בפיטסבורג.


קליבלנד - סינסינטי 3:5

האינדיאנס ניצחו, כאן אין חדש. מה שחדש הוא שהפתיחה הביתית שלהם, 4:16, היא הטובה ב-107 שנות קיומו של המועדון. ג'וני פראלטה חבט להומר על ארון הראנג המאכזב, פול בירד רשם ניצחון וג'ו בורובסקי הוסיף שמירה. הומר לברנדון פיליפס בסינסינטי.


דטרויט - סט. לואיס 3:6

מדחי אל דחי הולכים הקרדינלס, שלא מפסיקים להפסיד. ג'סטין ורלאנדר, בלתי מנוצח במאי, הגיש שמונה והכיש שלושה, ברנדון אינג' חבט להומר והטייגרס היו שמחים להחליף את הסוויפ בסדרה הזו עם ניצחון על הקרדינלס באוקטובר שעבר. נו, שיהיה, מיני נקמה. בראד תומפסון עם ההפסד, הומר לכריס דאנקן בשורות הציפורים האדומות.


וושינגטון - בולטימור 3:4

אריק בדארד כבר ראה את הניצחון בדרך, עם שבעה אינינגים ו-12 טיגונים, אבל באינינג השמיני חבט נוק לוגאן לסינגל שהכניס שתי ריצות הביתה, הפך את התוצאה והקנה לנשיונאלס ניצחון ביתי, תוך שהוא מונע סוויפ. דני באעז היה המפסיד, חזוס קולומה ניצח וצ'אד קורדרו שמר על התוצאה.


פילדלפיה - טורונטו 3:5

בצל הבשורה על חזרתו הצפויה של ריאן הווארד, הפיליז שוב מפלרטטים עם מאזן חיובי, ועלו ל-22:22. שישה אינינגים טובים לאדם איטון, שמירה שישית העונה לברט מאיירס. ארון רוואנד ופאט ברל עם הומרים לפיליז, אלכס ריוס, ורנון וולס ומאט סטיירס ירו רחוק לבלו ג'ייז. ג'סי ליץ' עם ההפסד.


טמפה ביי - פלורידה 4:3

בתעתיק מושלם למשחק בוושינגטון, גם ג'יימס שילדס היה נפלא שבעה אינינגים, כשהכיש שמונה חובטים והצעיד את הדוויל רייז ליתרון, אבל באינינג השמיני הוחלף, בריאן סטוקס ושון קמפ עשו פדיחות והמארלינס השלימו סוויפ. סרג'יו מיטרה זכה בניצחון לאחר שבעה ושלושה, קווין גרג עם השמירה. הומר לקרלוס פנייה בטמפה ביי.

זמבראנו ממשיך לפשל, האיינג'לס בכושר

שיקגו קאבס - שיקגו וייט סוקס 10:6

קרלוס זמבראנו פשוט נוראי השנה. האס של הקאבס לא מצליח לצאת מפתיחת עונה מדושדשת להפליא, ואחרי שבמשך שישה אינינגים שמר את הקאבס בהישג יד, בא השביעי ובו גראנד סלאם של איי ג'יי פיירזינסקי, שעמד במרכזו של אינינג בן שבע ריצות. גם ג'רמיין דיי, המצוי בכושר מופלא, עם הומר, כשאראמיס רמירז רושם אחד משלו בקאבס. ניק מאסט עם הניצחון.


לוס אנג'לס איינג'לס - דודג'רס 1:4

לקלווים אסקובר לא היו יותר מדי בעיות מול חובטי הדודג'רס, והמגיש הונצואליאני טיגן חמישה חובטים בשמונה אינינגים. בצד השני דרק לואו היה טוב עם שמונה אינינגים מלאים ושש הכשות. פרנסיסקו רודריגז עם שמירה מספר 13 העונה, האיינג'לס רשמו סוויפ ונראים מצוין נכון לעכשיו.


יוסטון - טקסס 14:1

התפוצצות כללית של הריינג'רס, ובמיוחד של מארק טשיירה ו-ויקטור דיאז, שכל אחד מהם חבט לצמד הומראנס ולשלושה ריביז. גם קני לופטון ורמון ואסקז חבטו להומר. ברנדון מקארתי עם הניצחון, וודי וויליאמס עם ההפסד.


קולורדו - קנזס סיטי 10:5

הרויאלס שברו שמירה באינינג התשיעי, אבל חמש ריצות באינינג ה-12 היקנו לג'ואל פראלטה את הניצחון. רמון רמירז עם ההפסד.


סיאטל - סן דייגו 2:1

ג'סטין ג'רמאנו לא הכיש אף חובט, מה שלא הפריע לו להגיש שישה אינינגים די נקיים ולנצח. טרבור הופמן עם שמירה למרות ידיים רועדות, פליקס הרננדז עם חמישה אינינגים ותשע הכשות בסיאטל.


אוקלנד - סן פרנסיסקו 4:1

הצגה של מאט מוריס, שגמא את כל תשעת האינינגים וטיגן תשעה חובטים, העניקה לג'איינטס את הניצחון. רנדי ווין וריץ' אאוריליה חבטו להומרים על ג'ו קנדי, שדווקא היה טוב עם 7.1 אינינגים, אבל רשם את ההפסד.


מילווקי - מינסוטה 5:6

ג'ף ג'נקינס חבט את ההומר ה-200 שלו בקריירה, ועשה את זה במשחק גדול שלו, שכלל סינגל ניצחון באינינג השביעי וחמישה ריביז מתוך השישה של הברוורס. מייקל קדאייר חבט להומר במינסוטה, מאט וייס עם הניצחון ופרנסיסקו קורדרו ממשיך להשתולל בגזרת השמירות, עם 17. הפסד לדניס רייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully