וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוער היגינס חוזר לאוסטרליה

רומן רוזנבלט

22.5.2007 / 14:00

למרות שלהרצליה נותר משחק, היא תיאלץ להסתדר בלעדיו, כשההחלטה תתקבל לגביו בהמשך. שיימן ודוד יחלו את ההכנות לעונה הבאה בסופ"ש

במכבי הרצליה ממשיכים בהכנות לעונה הבאה. הלילה (בין רביעי לחמישי) יעזוב השוער האוסטרלי סקוט היגינס את ישראל ויחזור למולדתו כשטרם התקבלה החלטה לגביו לעונה הבאה. מי שיחליפו במשחק האחרון בליגה נגד מכבי חיפה הוא יוסי שקל.

מחר (חמישי) תחזור הקבוצה להתאמן. בתחילת השבוע הבא יחלו הבעלים אריאל שיימן והמאמן פרדי דוד בפגישות עם שחקנים שדוד רוצה להשאיר בקבוצה. אגב, השניים יצפו היום בצוותא בגמר ליגת האלופות, מהמגרש באתונה.

יאניק קמאנן ואיגור מוסטרליץ' צפויים להישאר. פטי יהיה סיים את דרכו בקבוצה. בנוסף ייעשה ניסיון להשאיר את דייהו דייויס, אך צפויות להיחבן גם חלופות אחרות בשל הצעות שיש לשחקן מאירופה. מהראן ראדי, בו מעוניינת גם בני סכנין, מבוקש מאוד בהרצליה ודוד שוחח עם השחקן בנסיון להשאירו במועדון. בתחילת השבוע הבא יקיימו בקבוצה פגישות גם עם השחקנים הישראליים שרוצים לראות בעונה הבאה במועדון.

הקבוצה שהבטיחה בשבת את ההישארות בליגת העל קיבלה לאות הוקרה מתנה על ההישג. השחקנים קיבלו גם את הבונוס שהבטיח אריאל שיימן, כ-2,000 שקל לשחקן, פרט לחיילים בקבוצה שקיבלו פחות בשל תקנות הצבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully