וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי הולצמן מועמד לנתניה

רומן רוזנבלט

21.5.2007 / 16:16

בקבוצה מחפשים קשר וחלוץ לאחר שקדוסי ואסולין, ירדו מהפרק, לעת עתה. המועדון פנה להתאחדות בבקשה לקיים את משחקי המחזור האחרון באותה שעה

שמו של החלוץ שי הולצמן עלה היום כמועמד למכבי נתניה, למרות שהוא צפוי להמשיך עוד עונה באשדוד, היות ואי ודאות גדולה מרחפת סביב אפשרות הבאתם של אוהד קדוסי וליאור אסולין, שצפויים לחתום בקבוצות אחרות. בתוך כל החיזוקים, הדבר החשוב ביותר לנתניה הוא למצוא חלוץ בעל שיעור קומה, וקשר יצירתי עושה משחק. בימים האחרונים התנהלו מספר שיחות גם עם יחיאל צגאי, אולם אין עדיין סיכום.

בקבוצה שמחו על הניצחון של בית"ר אמש מול מכבי ת"א, שפתח להם את האפשרות לסיים במקום השני, אך כועסים על ההחלטה לקיים את הדרבי במחזור האחרון בין מכבי להפועל ת"א ביום ראשון, במיוחד לאור העובדה שכבר לפני המשחק מול הכח והרצליה פנו אנשי הקבוצה במכתב להתאחדות, שבו ביקשו לקיים את כל המשחקים באותה שעה, בשל העובדה כי הם מכריעים את המיקום הסופי, שמשפיע באופ"א. היום (שני) פנה המועדון להתאחדות בבקשה לקיים את המשחקים במחזור האחרון בשעה אחידה.

הקבוצה שתעפיל מהמקום השלישי צפויה להתחיל את המפעל באמצע יולי, וזו שתעפיל מהמקום השני תתחיל את הופעתה באמצע אוגוסט. בקבוצה שוקלים כיצד לנהוג, וקיימת אפשרות שיפנו שוב להתאחדות בבקשה דומה. אחרי ששחקני הקבוצה התאוששו מהחגיגות במוצאי שבת, הם חזרו היום להתאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully