וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם גם הפיינל פור ישודר בתשלום?

שגיא ניר

21.5.2007 / 15:12

חצי הגמר בין ירושלים ובני השרון ישודר בספורט 1, צופי yes אמורים לשלם עליו. קופל: "שילמנו לצ'רלטון כדי שהמשחק יהיה בחינם"

ביום שלישי הבא תגיע עונת הכדורסל לשיא, עם פתיחת הפיינל פור לעונת 2007. אלא שכמו ברוב העונה האחרונה, גם אירוע השיא של הכדורסל הישראלי צפוי להיות משודר בתשלום - לפחות אם אין לכם בבית ממיר עם המילה "HOT" באדום.

ביום שלישי, 29 במאי, ייערכו שני משחקי חצי הגמר. המשחק הראשון, ביו הפועל ירושלים ובני השרון (18:15), ישודר בערוץ ספורט 1 של צ'רלטון, ויהיה פתוח לקהל הצופים של הכבלים אך נכון לעכשיו בתשלום לצופי yes. המשחק השני, בין מכבי תל אביב לעירוני נהריה או גליל עליון (20:50) ישודר בערוץ 10.

ביום חמישי 31 במאי, יום הגמרים, ישודר גמר הפיינל פור בערוץ 10 (20:50), שעשוי לשדר גם את המשחק על מקומות 3-4. במידה ולא, ישודר המשחק בספורט 1, כשגם הוא פתוח לצופי HOT ובתשלום לאלו של yes. יש לציין כי בעונה שעברה שודר משחק חצי הגמר הראשון בספורט 5 שמוגדר כ"ערוץ ארצי", שכן אותו ניתן לקלוט גם בממיר אנלוגי. במשחק בצ'רלטון, גם ללא תשלום, לא יוכלו לצפות אלו שאין ברשותם ממיר דיגיטלי.

במנהלת הליגה, ששילמה לטענתה כעשרים אלף דולרים לחברת צ'רלטון על מנת שמשחק חצי הגמר הראשון ישודר ללא תשלום, זועמים. היו"ר אבנר קופל: "יש לנו מסמך חתום ביד, ובמידה וצ'רלטון תדרוש כסף על המשחק נתבע אותם. המנהלת הוסיפה כסף כדי שהמשחק הזה ישודר בערוץ פתוח".

בצ'רלטון סרבו להגיב על דברי קופל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully