וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירור: מוריניו יישאר עוד עונה בצ'לסי

21.5.2007 / 12:49

העיתון מפרסם כי אברמוביץ' החליט לתת למנג'ר עוד צ'אנס. שבצ'נקו שוקל מעבר לארה"ב. חוזה חדש לג'רארד וקארגר. רובסון ימונה למנג'ר שפילד

ה"מירור" הבריטי מפרסם כי רומן אברמוביץ' החליט להעניק לז'וז'ה מוריניו עונה נוספת על הקווים כמאמן צ'לסי, למרות ששני הגביעים בהם זכה העונה והדרך בה השיג אותם הם לא הישג טוב מספיק. על פי העיתון, המיליארדר הרוסי הגיע להחלטה לאחר שהשער המרהיב של דידיה דרוגבה הביא את הגביע לסטמפורד ברידג', והוא אפילו ירד לחדר ההלבשה באיצטדיון וומבלי בתום המשחק כדי לברך את השחקנים - בפעם הראשונה מזה חצי שנה. עם זאת, הנהלת הקבוצה לא מרוצה מהכישלון היחסי העונה, וגם לא מהדרך בה היא משחקת.

עוד נטען כי המנג'ר קיבל את ההזדמנות גם בגלל כשלונו של פיטר קניון, מנכ"ל הקבוצה, להביא מועמד מתאים להחליפו והוא יצטרך להראות שהוא מסוגל לזכות בתארים הגדולים, ובסטייל. מורינו הגיב בדרכו הציורית: "כשהם אומרים גם בתקשורת וגם לי שאני המאמן בעונה הבאה, אין לי סיבה לפקפק בהם. אם המועדון לא היה מרוצה ממני, אני בטוח שהייתי יודע". קניון מצידו מודה ש"זו היתה עונה קשה לכולנו, אנחנו רוצים לשים עם זה קו ולהתקדם הלאה".

מאידך, ההתקדמות שקניון מדבר עליה נעשית בינתיים בצליעה - המנכ"ל הצהיר שמיכאל באלאק ואנדריי שבצ'נקו יישארו במדים הכחולים, ושאין בכוונתו לבצע רכש של כוכבים גדולים בקיץ, אף שבתקשורת האיטלקית דווח כי דווקא אדריאנו, חלוצה של אינטר, עליו עברה עונה בעייתית מחוץ למגרש, הוצע לקבוצה. גם המו"מ עם ג'ון טרי ופרנק למפארד תקוע בינתיים, לאחר שהבלם התאכזב מהצעה של 115,000 ליש"ט שניתנה לו על ידי הקבוצה, והקשר סירב לחוזה של 7 מליון ליש"ט לעונה.

אגב, שב'צנקו החלוץ האוקראיני הודיע היום (שני) כי הוא שוקל ללכת בדרכיו של דיוויד בקהאם ולעבור בעונה הבאה לשחק כדורגל בארצות הברית. "הכדורגל גדל בארצות הברית והייתי רוצה לקחת חלק בזה" אמר החלוץ.

ג'רארד מגדיל את העו"ש

סטיבן ג'רארד וג'יימי קארגר סיכמו על חוזים חדשים בליברפול. השניים יעלו לדשא באתונה לגמר ליגת האלופות מול מילאן עם חיוך על הפנים והרבה כסף בכיסים, לאחר שהקפטן סגר עסקה של 30 מיליון ליש"ט לחמש שנים, וקארגר חתם על דיל של 4 מיליון פאונד לעונה. שחקני הקבוצה צ'אבי אלונסו ומוחמד סיסוקו מבוקשים בדלה אלפי כחיזוק ליובנטוס שתעלה בעונה הבאה בחזרה לסרייה A באיטליה.

* שפילד יונייטד, שנשרה לליגת המשנה באנגליה, תחשוף מחר (שלישי) במסיבת עיתונאים את המנג'ר החדש שלה - בריאן רובסון, לאחר שהמנג'ר הקודם ניל וורנוק התפטר כשלא הצליח להציל את הקבוצה מירידה. בריאן קיד, מאמן הקבוצה, יקודם לעמדת עוזר המנג'ר.

ואן דר סאר ישלם את מחיר הכישלון

מנצ'סטר יונייטד השלימה את העברתו של אואן הארגריבס למועדון תמורת 18 מיליון ליש"ט מבאיירן מינכן, וכעת רוצה אלכס פרגוסון גם את החלוץ המבוקש של אתלטיקו מדריד, פרננדו טורס. השוער אדווין ואן דר סאר צפוי לשלם את מחיר הכישלון בגמר הגביע ולהעביר את האחריות על הקורות לבן פוסטר.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully