וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במקום להתנצח - תנצחו"

לי בוץ

21.5.2007 / 17:18

הדיין אלוני דחה את ערעורה של מכבי ת"א בעונש הפחתת הנקודות, ותקף את נציגיה: "הטענות - לעג לאינטליגנציה". לוני הבריז מהדיון

ערעורה של מכבי תל אביב על עונש הפחתת שתי הנקודות של הקבוצה נדחה היום (שני) על ידי בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל. הצהובים ימשיכו לסחוב עד תום העונה את המינוס בחשבון, דבר שיכול לעלות להם במקום השני בליגה.

"לא מצאנו אף ממש בטענות המערערת נגד הרשעתה באישום זה", כתבו הדיינים בהחלטתם "ואנו מצטרפים לכל מסקנותיו של בית הדין ואנו גם מצטרפים לגישה שמדובר בעבירה חמורה, שתום הלב אינו מרחף מעליה. אנו מתייחסים בחומרה לעבירה הראשונה, ונראה לנו שהעונש שהוטל על הקבוצה הוא עונש ראוי, ואין מקום להתערבותנו".


בעלי הקבוצה לוני הרציקוביץ' הפתיע בכך שלא התייצב לדיון. כזכור, העונש הוטל על הצהובים בגין: פרשת החוזה הכפול של איבן ראזיץ', בניית מגרש הדשא הסינתטי והעברת כספים לחשבון בחו"ל תמורת מיליאן מרדקוביץ'. מלבד הפחתת שתי הנקודות, ספגה מכבי קנס של 50 אלף ש"ח.

עו"ד אפרים ברק ואבנר טוויטו ייצגו את מכבי מול הדיינים שאול אלוני, יהושע גלברד ובן ציון כהן. יאיר רבינוביץ' ושלום אבן עזרא ייצגו את ההתאחדות.

עו"ד ברק שוב טען שהחוזה שנחתם עם איבן ראזיץ' לא היה כפול, ו"שיקף במדויק את מה ששולם לשחקן", מכיוון שנחתם פעם לפני התרומה של מאיר שמיר ופעם אחריה. כמו כן, שוב הועלתה הטענה שבשביל לחסוף 13 אלף ש"ח לא היה המועדון חותם על חוזה כפול. הדיין אלוני קרא לכך "טענות שהן לעג לאינטליגנציה", והיה תקיף מאוד בדבריו. "אם הייתם מנצחים את בית"ר לא היה איכפת לכם מהורדת הנקודות, אז במקום להתנצח - תנצחו", אמר.

רבינוביץ' טען שבמכבי לא איפשרו לחוקרים גישה חופשית לתיקים, ואבן עזרא הוסיף כי הסכום אותו היו חייבים למס הכנסה היה 63 אלף דולר, ורק אחרי שגילו שחוקרים אותם שילמו הסכום ירד ל-13 אלף, אותו מציגים הצהובים כראיה לכך שלא היה חוזה כפול. "זה האבא של החוזים הכפולים", אמר אבן עזרא. "גזר הדין הוא נכון וראוי".

בעניין מרדקוביץ' אמר אבן עזרא: "ווסטהאם עמדה לא מזמן לדין על אותה עבירה, קיבלו 5 וחצי מיליון פאונד קנס".

הדיין אלוני תהה מדוע מכבי לא הביאה את אלי דריקס בתור עד, מכיוון שעדותו, לפי גירסת הצהובים, הייתה מסייעת להם. "דריקס התבקש להגיע, אבל סירב", הסביר עו"ד ברק.

מכבי ת"א תפתח מחר (שלישי) בהכנות לקראת המפגש מול היריבה העירונית בשבוע הבא, כשהשחקנים שפתחו אתמול בהרכב הראשון זכו היום ליום חופשי. מי שלא שיחק אתמול הגיע לקרית שלום והתאמן כרגיל. שחקני הקבוצה לא הצליחו להסתיר את אכזבתם מההפסד לבית"ר אמש, כשאחד השחקנים הסביר: "כל כך רצינו לתת לאוהדים שלנו הרגשה טובה. עם כל הכבוד לבית"ר, חבל שהם חגגו בסוף אצלנו בבית, רצינו להרוס להם קצת עם נצחון".

חלוץ הקבוצה, מיליאן מרדקוביץ', המריא היום למבחנים בקבוצה בסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully