וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה: "אנחנו רוצים נקמה בגמר הצ'מפיונס"

21.5.2007 / 11:25

כוכב מילאן דיבר על ההפסד לפני שנתיים והודה: "הייתי רוצה את ג'רארד בקבוצה שלי". ג'רארד: "נראה אם גאטוסו יוכל לעצור אותי"

קאקה, הסופרסטאר של מילאן, מוריד את הכפפות לקראת גמר ליגת האלופות מחר מול ליברפול ואומר: "אנחנו רוצים לנקום על ההפסד של 2005".

כזכור, הרוסונרי איבדו באיסטנבול יתרון 0:3 לליברפול והפסידו בפנדלים את הגביע, שהלך לאנפילד. "כולם מדברים על נקמה עבור מה שקרה אז", אומר קאקה. "אנחנו הפסדנו, ליברפול היו האלופים וזה לעולם ייזכר כך. עכשיו קיבלנו הזדמנות נוספת להשאיר חותם בהיסטוריה".

מילאן הגיעה לגמר לאחר ניצחון בחצי על מנצ'סטר יונייטד, ועל ההבדל בין הקבוצות אומר קאקה: "אני חושב שליברפול שונה ממנצ'סטר, היא משחקת כדורגל אנגלי טיפוסי. רפא בניטז מאמן אותם מצויין וזו קבוצה מאוד טקטית. מנצ'סטר אוהבת להחזיק בכדור יותר, והמסירות שלהם יותר טובות". על יריבו, קפטן ליברפול סטיבן ג'רארד, הוא אומר: "הוא שחקן נהדר, השחקן המודרני הטיפוסי שרץ, שומר, יודע למסור וכמובן מבקיע. הייתי רוצה אותו בקבוצה שלי".

"נראה אם גאטוסו יוכל לעצור אותי"

גם לג'רארד יש מה להגיד לקראת המשחק, והוא מצפה לקרב קשה: "ראיתי את מילאן הרבה העונה, והם שונים מ-2005. אני חושב שהמשחק לא יהיה דומה לגמר ההוא, אלא הרבה יותר זהיר והגנתי. השמירה תהיה הרבה יותר הדוקה הפעם. למדנו הרבה מהפתיחה הגרועה שלנו אז, ובאתונה אנחנו מתכוונים לסגור מהפתיחה", אמר קפטן ליברפול.

"מילאן הראתה נגד מנצ'סטר יונייטד שהם קבוצה נהדרת, ומגיעה לה הרבה כבוד. אנחנו ניתן להם אותו, אבל לא נפחד מהם. אנחנו מועדון לא רע בפני עצמנו ובטוחים שנעשה את העבודה", הוא מוסיף, ומדבר גם על היריבות שלו עם ג'נארו גאטוסו, עליו הוא ירד בעבר בשל הגישה הבוטה שלו: "אני לא מתכונן לשחק נגדו, אלא נגד מילאן. הוא שחקן מצויין עם הרבה נסיון, שזכה בגביע העולם והוכיח שהוא שחקן ברמה עולמית במשך זמן רב. אבל אני לא מודאג לגביו אלא לגבי מילאן ובעיקר לגבי עצמי - אם אצליח להכין את עצמי כמו שצריך, נראה אם הוא יוכל לעצור אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully