וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו קרלוס: "זה אחד השערים החשובים בקריירה שלי"

21.5.2007 / 10:49

הברזילאי כבש בדקה ה-90 וריאל ניצחה את רקראטיבו. קאפלו: "אהבתי רק את הדקה האחרונה". רייקארד וברצלונה שומרים על תקווה

ריאל מדריד אוהבת את זה דרמטי ומסעיר. אחרי הקמאבק האדיר בניצחון על אספניול (3:4) במחזור הקודם, התייצבו שחקניו של פאביו למשחק חוץ מול רקראטיבו הואלבה וניצחו 2:3 משער דרמטי של רוברטו קרלוס בדקה ה-90.

"הבקענו צמד, אבל היינו ראויים לספוג שוויון", הודה קאפלו לאחר המשחק, "אבל אהבתי את התגובה של הקבוצה אחרי השער שספגה. רוברטו קרלוס רץ 80 מטר כדי לתמוך בהתקפה וזה מראה שיש לנו הרבה אופי והקרבה. אני אהבתי את הדקה האחרונה שלנו במשחק".

במחצית השנייה קאפלו היה עצבני מאוד וזעם על סרחיו ראמוס ופרננדו גאגו על שהכשילו את אוצ'ה הניגרי ברחבה, מה שהוביל לשער המצמק ויצירת המומנטום החיובי של רקרא. "אסור להזניח דברים כאלה", אמר האיטלקי, "היו לנו הזדמנויות, אבל חייבים לנצל אותן ולא לשכוח את שאר הדברים. בסופו של דבר, יש עוד שלושה משחקים עד הסוף, ומזל הוא מרכיב חשוב במירוץ".

ומה אומר חתן השמחה? ובכן, רוברטו קרלוס שהעניק לריאל את שלוש הנקודות החשובות ומנע לחץ גדול עוד יותר בברנבאו, שומר על פרופורציות. "המשחק היה בידיים שלנו, אבל כמעט וברח לנו. טוב שהכל נגמר בצורה טובה. עוד מוקדם מאוד לפצוח בחגיגות", אמר הברזילאי הוותיק והוסיף, "זה היה אחד השערים החשובים בחיי".

ברצלונה החשיכה את ויסנטה קלדרון

גם ברצלונה חגגה אמש (ראשון), אמנם בצורה פחות דרמטית אבל מרשימה ביותר, אחרי שהביסה את אתלטיקו מדריד 0:6 בויסנטה קלדרון. אחרי שליאונל מסי, ג'יאנלוקה זאמברוטה וסמואל אטו קבעו 0:3 תוך 6 דקות בסוף המחצית הראשונה, המארחת נשברה לגמרי. "שיחקנו מצוין וזה מעניק לנו תקווה", אמר מאמן ברצלונה, פרנק רייקארד בסיום, "אתלטיקו היו מסוכנים, ומה שקורה אחרי שמבקיעים את השער הראשון, הוא שהיריבה פותחת לחלוטין את משחקה כדי להשוות, וזה הקל עלינו".

המאמן המקסיקני של אתלטיקו, חאבייר אגווירה, ויתר שחקניו חוו לילה שחור. "הערב הנורא הזה עוד יזכר שנים ארוכות", אמר המאמן המובס ולא הוסיף. ומה כבר יש לומר אחרי תצוגת נפל שכזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully