וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טים פלייר, דאנקן

21.5.2007 / 9:44

"הוא מעולם לא היה דומיננטי יותר", החמיא ג'רי סלואן לפורוורד של הספרס, אחרי שהפסיד עם יוטה 108:100. פופוביץ' דווקא לא מרוצה

הפעם לא היה צורך בדחיפות של רוברט הורי, או השעייה של שחקני היריבה. סן אנטוניו ספרס הגיעה מפוקסת למשחק הראשון בסדרת גמר המערב מול יוטה, ניצחה בביתה 100:108, ועלתה ל-0:1 בסדרה. אחרי המשחק בשתי הקבוצות דיברו רק על דבר אחד, או יותר נכון רק על אדם אחד: טים דאנקן. הפורוורד של הספרס נמצא לאחרונה בכושר אדיר, ושחקניו של ג'רי סלואן הרגישו זאת כשקלע נגדם 27 (9 מ-15 מהשדה ו-9 מ-13 מהקו), הוריד 10 ריבאונדים ו-פינק את חבריו עם 5 אסיסטים.

"הוא מעולם לא היה טוב ודומיננטי יותר בקריירה שלו", החמיא המאמן המפסיד לכוכב הספרס, "הוא לקח אחריות על המשחק, בניגוד לשחקניי, שניסו להפיל את האחריות אחד על השני". גם חברו של דאנקן לקבוצה, מייקל פינלי, לא חסך במחמאות: "בניגוד לסופרסטארים בימינו, הוא שם את האגו בצד ומשחק עבור הקבוצה. פרנסיסקו אלסון אף התנבא כשהוסיף על הדרך שבה דאנקן רואה את המשחק: "הוא יהיה מאמן גדול יום אחד".

"אם יש מישהו שהוא הכי מוערך וגם מתקבל הכי בטבעיות זה דאנקן", אמר פי. ג'יי קרליסימו, עוזר המאמן של הספרס. "אנחנו פשוט מניחים בכל משחק שהוא ישלוט משני צדי המגרש, ולפעמים שוכחים כמה הוא מיוחד". על אופיו השקט והנוח של הסופרסטאר כמו נכתבו ערימות של מילים, אבל איך סלואן מתכוון לעצור את דאנקן וחבריו במשחק מספר 2? "אנחנו יודעים מול מי אנחנו משחקים. מול קבוצות גדולות אתה מגלה מי אתה. אני לא אהבתי את מה שראיתי. אנחנו חיפשנו תירוצים, אבל אם מישהו אחד טועה, זו אשמתו של האחר".

הבנו ג'רי, משחק קבוצתי ויותר מכך - רוח קבוצתית. גם טוני פארקר הבין זאת. "במשחק הבא אנחנו נהיה מוכנים למה שראינו מהם במחצית השנייה", אמר הצרפתי, שאמנם קלע 21 נקודות ומסר 6 אסיסטים, אבל גם היה מפוזר ורשם 6 איבודים.

רוברט הורי, שקיבל סטנדינג אוביישן מהקהל של הספרס, אחרי שחזר מהשעייה אחרי שדחף את סטיב נאש במשחק 4 של סדרת חצי הגמר מול פניקס, היה משועשע מהעניין. "אני שמח שהקהל קיבל אותי חזרה", אמר הפורוורד שנכנס למשחק בחצי הראשון, "זה היה מצחיק". עכשיו נשאר להורי להמשיך ולצחוק גם אחרי המשחק השני, שייערך בלילה שבין שלישי לרביעי (04:00).

ומי לא מרוצה? פופוביץ'

מי שממש לא היה מרוצה מהניצחון של הספרס, ומנסה לעורר את רק קבוצתו לקראת המפגש הבא, הוא מאמנם גרג פופוביץ'. "הם שיחקו יותר טוב מאיתנו במחצית השנייה, ההגנה שלהם היתה חזקה, וכל מה שעשינו היה להחזיק מעמד", אמר המאמן המנצח. כנראה שהמחצית הראשונה המשובחת החדירה רפיון בשורות הדורבנות, ופופוביץ' לא אהב את זה. "בהגנה, מתחת לסלים ובהתקפה, היינו יותר מדי מרוצים מעצמנו אחרי המחצית הראשונה".

אה, ומה בכלל אומר חתן השמחה על טרוניות מאמנו והמחמאות שקיבל מכולם? ובכן טים דאנקן הראה כי יש לו חוש הומור דק וכי אינו מתרגש לא מהביקורת של פופוביץ', ולא מהמחמאות שהרעיפו עליו. "אגב", אמר הפנומן ביובש, "שיחקנו מספיק טוב היום".

לא בטוח שדאנקן ישמח לשמוע את זה, אבל יו"ר ארגון השחקנים בילי האנטר אומר שהשחקנים תומכם בהחזרתו של ג'ואי קרופורד, השופט שהושעה לאחר שהואשם בנסיון לריב עם הכוכב. "אנחנו לא רוצים שיפטרו אותו", אמר האנטר בשבת. "אני חושב שזה די בטוח שהוא יחזור, הבענו בפני הליגה את הרצון לעבוד איתו". הקומישנר דייויד סטרן אמר כשהחליט להשעותו כי קרופורד "לא עמד בסטנדרטים המקצועיים שאנו מצפים להם משופטי ה-NBA".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully