וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זים ברווזים, בואו הביתה

21.5.2007 / 11:42

סלאנה כבש בהארכה, הדאקס מאנהיים ניצחו בדטרויט 1:2 ועלו ל-2:3. מבוכה ב-ABC בעקבות קטיעת שידור מהמשחק בין אוטאווה לבפאלו

דטרויט - אנהיים 2:1 (הארכה. 2:3 לדאקס בסדרה)

הרבה מאוד פעמים בפלייאוף הזה הוכרעו משחקים על חודו של שער. הרבה מאוד פעמים הושוו משחקים בדקה האחרונה. סקוט נידרמאייר חבט דיסקית שעם הרבה מזל הוסטה על ידי ניקלאס לינדסטרום לרשת של דומיניק האשק, קבע 1:1 47 שניות לסיום. טימו סלאנה ניצל משגה נוסף בהגנת דטרויט 12 דקות מפתיחת ההארכה, הכניע את האשק פעם נוספת, ואנהיים, שהייתה ביתרון 0:1 וירדה לפיגור 2:1 שוב נמצאת עם המושכות בסדרה. הברווזים חוזרים לקליפורניה במטרה לסגור עניין ולפגוש את אוטאווה.

דטרויט עלתה למשחק בהרגשה טובה, ונשארה איתה לאחר שאנדריאס ליליה העלה אותה ליתרון 6 דקות מפתיחת השליש השני. האשק, שכבר רשם שאט אאוט במשחק השלישי בסדרה, היה קרוב לעוד אחד, אבל ההסטה של לינדסטרום הכניסה את הדיסקית לרשתו. בצד השני היה ז'אן סבסטיאן ז'יגר עצום. יש לו שם של מדען מטורף, אבל הוא בסך הכל שוער הוקי טוב, ועם 36 עצירות סגר את השער. המאזן שלו בהארכות בפלייאוף: 1:12.

בלילה שבין שלישי לרביעי יכולים הדאקס לסגור עניין, בעוד דטרויט חייבת ניצחון כדי לגרור את הסדרה למשחק שביעי בביתה. מה שבטוח הוא שיהיה חם מאוד באורנג' קאונטי.

בחרו בסוס הלא נכון

אצלנו התופעה הזו הייתה מוכרת בעיקר בשנות ה-80 וה-90 וגם היום היא קיימת, אם כי לעתים נדירות יותר: משחק נגרר להארכה, גולש בלוח השידורים וברשת מחליטים להעביר את השידור למקום אחר.

כך היה גם במשחק החמישי בסדרת גמר המזרח, בו ניצחה אוטאווה בבפאלו 2:3 ועלתה לסדרת הגמר על גביע סטנלי. לפני ההארכה העבירה ABC את השידור כדי להראות מרוצי סוסים. סליחה, את טרום המירוץ. "זהו עלבון ל-NHL", כתב אלן מוייר מ"ספורטס אילוסטרייטד". מוייר, מומחה NHL, סיפר כי דיבר על הנושא עם הקומישינר, גארי בטמן. "דיברתי עם הרשת לפני הפלייאוף", ציין בטמן, "והם אמרו לי שהם ישדרו את כל ההארכות ולא תהיינה בעיות". היי, נחש מה קרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully