וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקה ואסטודיאנטס ממשיכות במרדף

21.5.2007 / 0:31

המוליכה סן לורנצו ניצחה 0:1 את ניואלס. אך בוקה שגברה על קילמס 1:2, והאלופה שניצחה את ריבר 0:1, שמרו על פער 3 הנקודות מהפסגה

המחזור ה-15 בליגת הקלאוסורה נפתח כבר בסוף השבוע ושוחק ברובו הערב (ראשון). המוליכה, סן לורנצו, השיגה ניצחון קטן על ניואלס אולד בויס 0:1 משער של סבסטיאן אריאל מנדז ופתחה פער של שש נקודות בפסגה, אלא שבוקה ג'וניורס והאלופה, אסטודיאנטס, החזירו את הפער לשלוש נקודות וממשיכות לקרוא תיגר על הקבוצה של ראמון דיאז.

אלופת האפרטורה, אסטודיאנטס, השיגה ניצחון משמעותי על ריבר פלייט 0:1 והוציאה אותה מהמירוץ לאליפות. אזקייל קרלוס מאגיולו הבקיע את שער הניצחון בדקת הסיום של המשחק. אריאל אורטגה הבעייתי הורחק משורות ריבר בדקה ה-46. האלופה מרוחקת כעת מהמוליכה שלוש נקודות.

במשחק המאוחר של המחזור גברה בוקה ג'וניורס על קילמס 1:2.
חזוס אלברטו דאטולו (25) ורודריגו פאלאסיו, חמש דקות לאחר מכן, כבשו עבור האורחים. דייגו טורס צימצם בדקת הסיום של המחצית הראשונה ל-2:1, תוצאה שנשמרה עד סיום המשחק.

באחד מהדרבים החמים של בואנוס איירס שנערך בין ראסינג קלאב ואינפנדיינטה הושג תיקו 1:1. התכולים עלו ליתרון מהיר כבר בדקה הששית משער של פאקונדו סאבה. 25 דקות אחר כך קבע רודריגז את תוצאת המשחק. דייגו סבסטיאן קרוסה מראסינג הורחק בדקה ה-90.


משחקים נוספים:

ארסנל - באנפילד 2:2
לארסנל: כריסטיאן אזקייל ליאמה (26, 44). לבאנפילד: דריו קביטאניץ' (1), מרטין אזקייל אנדריצי (34).

לאנוס - קולון סנטה פה 0:3
ללאנוס: מאוריציו רומרו (5), מרכוס אגויאר (84), דייגו ואלרי (90)
נואבה שיקאגו - גודוי קרוז 0:0
חימנסיה חוחוי - בלגראנו 0:0
ארגנטינוס ג'וניורס - רוסאריו סנטראל 0:0
ולז סרספילד - חימנסיה לה פלאטה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully