וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טברטקו קאלה מתרחק ממכבי ת"א

לי בוץ

20.5.2007 / 21:22

השוער, שמעוניין לשלש את שכרו, אמר: "כולם יודעים שאני רוצה להישאר, אך זה תלוי בלוני". גם ז'אן צפוי לעזוב. מרדקוביץ' ייצא למבחנים בסין

שוער מכבי תל אביב לעונה הנוכחית, טברטקו קאלה, ממשיך להתרחק מהמועדון. לטענת גורמים במכבי, השוער, שחתום על חוזה של 120 אלף דולר עם אופציה לעונה הבאה, ביקש להאריך את חוזהו לשלוש שנים נוספות תמורת סכום של כ-300 אלף דולר. זאת בטענה שיש לו הצעות אחרות בסכומים דומים.

במכבי הסכימו לעשות מאמץ כביר ולהעלות לקאלה את השכר לכ-180 אלף דולר, העלאה של כ-30 אחוז שלא מספקת את השוער. נכון לעכשיו, בקבוצה לא מתרגשים יתר על המידה מרצונו של הקרואטי לעזוב, ואמרו לשוער כי אם יביא קבוצה שתסכים לשלם עליו פיצוי של כחצי מיליון דולר, הוא מוזמן ללכת לשלום. בתוך כך, טוענים בצוות המקצועי שבמידה וקאלה אכן יעזוב את קרית שלום, ישנם מספר מועמדים בקנה לאייש את העמדה בין הקורות ומדגישים כי כרגע לא מדובר על שוער זר.

סדר העדיפויות מבחינת הזרים עומד קודם כל על מחליפים לג'ובאני רוסו, דיאן איליץ' ומיליאן מרדקוביץ', שיעזבו את הקבוצה בוודאות. מרדקוביץ' צפוי להמריא כבר מחר לבדיקות ומבחנים בקבוצה סינית.

קאלה הגיב על העניין לוואלה! ספורט: "כולם יודעים מה עמדתי בנושא - אני רוצה להישאר במכבי, אבל זה לא תלוי רק בי, זה תלוי בלוני". השוער ביקש להפריח את השמועות על פגישה שהתקיימה בינו לבין הבעלים: "לא התקיימה שום פגישה, זה שקר מוחלט ואני לא מבין למה מדברים על זה. אם זה יצא מהמועדון אני לא מבין למה".

שחקן נוסף שעשוי לעזוב בעונה הבאה הוא ליאור ז'אן. הבלם-קשר, שלא נכלל בסגל למשחק, לא מרוצה ממעמדו בקבוצה וצפוי לבקש ממכבי להשאילו בעונה הבאה, כשאחת המועמדות לקלוט אותו היא בני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully