וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער אליפות, קבוצה אליפות

20.5.2007 / 21:35

בית"ר ירושלים שיחקה לא טוב, אבל ידעה לצאת עם 0:1 מול מכבי ת"א בזכות מהלך קבוצתי יפה ובעיטה נהדרת של ברק יצחקי בדקה ה-63

כשהתבררה הגרלת הסיבוב השלישי, לפני מספר חודשים, זה היה אמור להיות משחק העונה. אלא שבחודשים הללו בית"ר ירושלים פתחה פער בפסגה, למכבי ת"א הורדו נקודות ואוהדי הקבוצה מהבירה למעשה חגגו אליפות כבר לפני שבועיים במחיצת חבריהם ליציע ובהשלכת חזיזים כמעט אחד על השני. בהתאם לכך, גם המשחק עצמו היה חלש מאוד ודל בארועים. וכרגיל העונה במשחקים מהסוג הזה, בית"ר ניצחה, הפעם 0:1.

בית"ר השבעה הניפה את צלחת האליפות והקיפה מחצית מהמגרש עוד לפני שריקת הפתיחה ועלתה עייפה ומנומנמת למשחק. האלופה הטרייה, עם הרכב חסר, לא יזמה, לא הראתה דמיון ונראה היה כאילו השחקנים של מזרחי הגיעו להעביר את הזמן. מנגד, גם מכבי הכל כך מוגבלת בחלק ההתקפי, סבלה מהיעדר רעיונות ומחץ, והמשחק התפתח להיות שעממון אחד גדול, הרבה מתחת לציפיות.

בדקה ה-62 הכניס מזרחי את דרק בואטנג ועם או בלי קשר, כעבור דקה כבשה בית"ר. מהלך קבוצתי מצוין שהתחיל ברגליים של יואב זיו, נמשך ב-5 מסירות מהירות ומדויקות ונגמר בבעיטה נהדרת של ברק יצחקי למשקוף ופנימה, העלה את הקבוצה מהבירה ל0:1.

בית"ר, בראשות הגנאי ובעזרת מהלכים טובים של מחליף נוסף, שוונקי, התחילה להיות מסוכנת ועצירות טובות של קאלה מנעו ממנה להגדיל את התוצאה.

הקבוצה שתסיים את הליגה במקום השלישי אמנם תשחק בגביע אופ"א, אבל תסבול מסיבוב מוקדמות נוסף. אחרי התוצאה של היום מכבי ת"א ומכבי נתניה ייאבקו על הדקה ה-90 של המחזור ה-33 על המקום השני. בשבוע הבא יוצאת מכבי למשחק "חוץ" מול הפועל ת"א. האדומים ישמחו להרוס ליריביהם את התוכניות למקום שני. מצד שני מכבי נתניה תפגוש את בית"ר ירושלים, אמנם מול יציעים ריקים, אבל האלופה תבקש לסיים יפה עם ניצחון.

מהלך המשחק

דקה 26: נמני הסיט כדור חופשי לייני, שמ-19 מטרים הטיס כדור מעט מעל המשקוף.

דקה 35: נמני בעט כדור חופשי חזק, אבל קורנפיין הדף היטב.

דקה 54: נמני העביר כדור לפרץ. זה בעט מ-15 מטרים לעבר השער, הכדור פגע בגפני ויצא לקרן, סמוך לקורה.

דקה 57: יצחקי קיבל כדור כ-22 מטרים מהשער, התקדם מעט ובעט שטוח לידיים של קאלה.

דקה 63: גול! יצחקי התחיל מסר ליואב זיו, שבנגיעה העביר למרכז לשוונקי, הברזילאי הוריד קטנה ליצחקי שב-17 מטרים בעט ברגל שמאל למשקוף ופנימה.

דקה 71: בואטנג הפציץ מ-20 מטרים, קאלה זינק והדף, זיו השתלט, החזיר את הכדור לאזור הרחבה וזנדברג בעט מהאוויר מ-16 מטרים, אבל קאלה שוב היה במקום.

דקה 80: עומר פרץ הסתובב יפה על קו הרוחב, הוציא כדור לנמני, אבל הקפטן בעט מ-8 מטרים לשמיים.

דקה 86: מסיקה הוריד כדור בחזה למשה ביטון, שבעט מהאוויר מ-16 מטרים סנטימטרים מהקורה.

דקה 92: זנדברג העביר כדור ליצחקי, שבעט טוב ממרכז הרחבה, אבל קאלה הדף לקרן.

מכבי ת"א: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, אבי יחיאל, מילאן מרטינוביץ' , אורי שטרית, דיאן איליץ' (ג'ובאני רוסו 68) , שירן ייני, אבי נמני, יוסי שבחון (ארז מסיקה 73), משה ביטון, מיליאן מרדקוביץ' (עומר פרץ 46).

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, יואב זיו, אריק בנאדו, דוד אמסלם, רוני גפני, קובי מויאל (דרק בואטנג 62), ז'וזה רמאליו, מילובאן מירוסביץ' (עומרי אפק 80), מיכאל זנדברג, ברק יצחקי, עמית בן שושן (שוונקי 60).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully