וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק זאבי סיים חמישי בבוקרשט

20.5.2007 / 17:55

המדליסט האולימפי נפצע בכתפו בקרב חצי הגמר בגביע העולם בג'ודו ברומניה, ולא התייצב לקרב על מדלית הארד. הפסדים לשיינמן וששון

הג'ודוקא הישראלי אריק זאבי סיים היום (ראשון) במקום החמישי בתחרות גביע העולם בבוקרשט, רומניה. זאבי נפצע בקרב חצי הגמר בכתפו ולא התייצב בכלל לקרב על מדלית הארד. עדיין לא ידוע מהי חומרת פציעתו של זאבי, אבל הצוות הרפואי החליט שלא לסכן אותו.

זאבי (עד 100 ק"ג) פתח את הטורניר מצויין ואחרי שעלה אוטומטית לסיבוב השני, הוא ניצח שם את פרקאש ההונגרי באיפון. בסיבוב השלישי זאבי ניצח בנקודות את לואן וגה הספרדי ועלה לרבע הגמר. בשלב הבא זאבי ניצח בנקודות את פיטר קוסינס הבריטי. זאבי עלה לקרב חצי הגמר נגד אסחב קוסטואב הרוסי והפסיד בנקודות. קוסטואב אגב ניצח בקרב הגמר את אלוף אירופה ההונגרי דניאל האפדי. בקרב על מדלית הארד, זאבי רשם כאמור הפסד טכני לאסלן אנשחוטלוב הרוסי.

שאר הג'ודאים הישראלים לא ממש הצליחו היום. אנדריאן קורדון (מעל 100 ק"ג) עלה אוטומטית לסיבוב השני והפסיד שם לייבגני סוטניקוב האוקראיני. אלון ששון (עד 90 ק"ג) הפסיד בקרב הראשון שלו לפיני סמואל מאקי. אבישר שיינמן (עד 81 ק"ג) ניצח בקרב הראשון שלו יריב רומני ובסיבוב השני הפסיד לגרג בישוף הבריטי. שיינמו הפסיד בקרב השני שלו בבית הניחומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully