וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רג'ינה לא מוכנה לרדת

20.5.2007 / 17:59

חזרה מפיגור של שלושה שערים ל-3:3 מול אמפולי. גם פארמה וקליארי שיפרו עמדות בתחתית. אינטר סיימה ב-1:1 עם אטאלנטה

בהיעדר מתח בצמרת הטבלה, ריכזו מאבקי התחתית בסריה A את מירב העניין במחזור ה-37 שנערך היום (ראשון). את תוצאת המחזור השיגה רג'ינה, שנקלעה לפיגור של שלושה שערים מול אמפולי לפני שקאמבק מופלא במחצית השנייה סידר לה 3:3 ונקודה יקרה בקרבות ההישרדות.

המסתבכות העיקרית בחלק התחתון היו קטאניה, קבוצת צמרת עד לפני מספר חודשים, שהפסידה 1:0 לסמפדוריה, וסיינה שנכנעה 2:1 לפאלרמו. המרוויחות הגדולות של המחזור הן קליארי, שהתרוממה מעל הקו האדום עם 2:3 ענק על רומא, וקייבו, שהשיגה 0:1 גדול על אסקולי. פארמה, שנמצאת בעיצומו של מסע היחלצות בעצמה, סיימה ב-0:0 עם לאציו, שעלתה בעקבות התוצאה למקום השלישי על חשבון מילאן. אתמול נכנעו הרוסונרי 3:2 לאודינזה.

האלופה, אינטר, יצאה לברגמו וסיימה עם אטאלנטה ב-1:1. מסינה, שכבר ירדה ליגה נפרדה גם בתיקו, 2:2, עם פיורנטינה. טורינו וליבורנו התחלקו גם הן בנקודות, אך מבלי שכבשו שערים.

קאמבק מדהים

רג'ינה - אמפולי 3:3

האדומים של רג'ינה מצאו את עצמם בקלחת התחתית אחרי שספגו עונש הפחתת 11 נקודות על מעורבותם בקרבות התחתית, ואחרי המחצית הראשונה של המשחק בטוסקנה היה נדמה שהם בדרך הבטוחה לליגה השניה. אמפולי היממה את האורחת מרג'יו קלאבריה עם שלושה שערים מהירים של איגלי ואנוצ'י בדקה התשיעית, דויד מורו בדקה ה-21 ולוקה סאודטי בדקה ה-23, אבל המשחק היה רחוק מלהיות גמור.

שער מצמק של לוקה ויאני בדקה ה-52 נתן לרג'ינה תקווה, ואז הגיע ניקולה אמורוסו עם שער נוסף בדקה ה-56, ופנדל מוצלח שש דקות מהסיום, שנתן לרג'ינה נקודה חשובה מעין כמוה, והרבה אופטימיות לגבי ההמשך.


סמפדוריה - קטאניה 0:1

הסיצילאנים יצאו למשחק חוץ בגנואה כשהם נלחמים על חייהם בליגה הבכירה. כריסטיאן זנוני הבקיע עבור סמפ את שער הניצחון בדקה ה-65 ושלח את קטאניה להילחם על חייה בשבוע הבא כשתארח את קייבו, שגם עוד לא ניצלה סופית.


פאלרמו - סיינה 1:2

מצבה של הקבוצה מחבל טוסקאנה הורע, לאחר ההפסד לורודים של פרנצ'סקו גווידולין. יוג'יניו קאריני (25), ואנדראה קאראצ'ולו (45) העלו את הסיצילאנים ליתרון. מאסימו מאקארונה הצליח רק לצמק בדקת הסיום. במחזור הבא תארח סיינה את לאציו.

קייבו - אסקולי 0:1

החמורים המעופפים השיגו ניצחון חשוב מאוד, שהרחיק אותם קצת מהתחתית, אבל סיפור ההישרדות עדיין לא סגור מבחינתם. מיקלה מרקיוני עשה את ההבדל שתי דקות לסיום המחצית הראשונה ונתן שלוש נקודות לקייבו והמון חמצן לקראת קרב התחתית בשבוע הבא נגד קטאניה.

טוטי ממשיך להפגיז

מסינה - פיורנטינה 2:2

הקבוצה מסיציליה כבר מזמן ירדה ליגה. הערב היא אירחה את הויולה, שתשחק בעונה הבאה בגביע אופ"א, חרף העונש הכבד שספגה בתחילת העונה, בגינו פתחה את העונה ב-15- נקודות. הסגולים הובילו 0:2 משערים של ג'יאמפאולו פאציני (25 פנדל), ואלסאנדרו גאמבריני (58), אבל מסינה לא רצה להתבזות במשחק האחרון לעונה בביתה אל מול אוהדיה והצליחה להשוות ב-9 הדקות האחרונות. כריסטיאן ריגאנו כבש צמד (81 -88 בפנדל) כדי לחלק את הנקודות.


קליארי - רומא 2:3

הג'ילארוסי יצאו לסרדיניה, ארבעה ימים לאחר שזכו בגביע האיטלקי. כשהם מזמן סיימו את העונה בליגה, גם במשחק הזה נרשמה ירידת מתח. גם למקומיים לא היה על מה להילחם וכך התקבל משחק רב שערים. דויד סואזו העלה את קליארי ליתרון בדקה ה-12, אבל קפטן רומא פרנצ'סקו טוטי השווה בדקה ה-29 בבעיטת עונשין מ-11 מטרים. דוידה מרצ'יני החזיר את היתרון חמש דקות לסיום המחצית והכפיל אותו בדקה ה-68. טוטי רק צימק בדקה ה-85.


אטאלנטה -אינטר 1:1

עוד שתי קבוצות שסיימו את הליגה נפגשו בקרב על בכורת החולצות כאשר שתי הקבוצות מתהדרות באותה תלבושת שחורה-כחולה. אדריאנו פריירה פינטו כבש ראשון לזכות הקבוצה מברגמו בדקה העשירית, אבל לואיס פיגו איזן בפנדל בדקה ה-48 וחילק את הנקודות.

במשחקים נוספים:

לאציו - פארמה 0:0
טורינו - ליבורנו 0:0

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully