וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאנק של היאנקיז נמשך

20.5.2007 / 15:47

עוד ניצחון למטס על הפסים, 7:10, ראסנר נפצע. בוסטון חלקה סדרה עם אטלנטה, הקאביז ממשיכים לשלוט בוייט סוקס, הפסד לקרדינלס

ניו יורק מטס - ניו יורק יאנקיז 7:10

היאנקיז ממשיכים לסבול מחוסר מזל, כשדארל ראסנר נפצע בידו מכדור שנחבט לכיוונו כבר באינינג הראשון והוחלף על ידי מייק מאיירס. יום גדול היה לדייויד רייט, שני הומרים, כשטום גלאווין זוכה בנצחונו ה-295 בקריירה, עם שישה אינינגים סולידיים על הגבעה. חורחה פוסאדה, רובינסון קאנו ואלכס רודריגז עם הומרים לפסים, לא-רוד היה זה ה-16 במספר העונה.


בוסטון - אטלנטה 3:13
בוסטון - אטלנטה 14:0

שני משחקים מנוגדים בתכלית בפנוויי פארק. בראשון ניצח דייסקי מאטסוזקה עם הופעה של שמונה אינינגים יפים ושישה חשמולים, כשמייק לואל רושם גראנד סלאם שישי בקריירה ומסיים עם הומר וחמישה ריביז. גם חוליו לוגו, קווין יוקיליס ו-ווילי מו פניה השתתפו בחגיגה. אנתוני ליריו בצד המפסיד, הומר לג'ף פרנקור.

המשחק השני היה אופרה אחרת. ג'ון סמולץ התאושש מהר מפציעה בידו והיה דומיננטי עם שבעה ושבעה. קלי ג'ונסון סיים יום ענק של הומר וחמישה ריביז, כשהוא מפספס סייקל דווקא בצלע הפשוטה שלו - סינגל. הומרים גם לצ'יפר ג'ונס ומאט דיאז, דוורן הנסאק ספג את ההפסד.


פיטסבורג - אריזונה 9:8

טוני קלארק הותיק לא שכח לחבוט. גראנד סלאם של הטייגר באינינג השביעי עזר לדיאמונדבקס להתגבר על פיגור 6:2, אליו נקלעו לאחר שספגו שש ריצות באינינג השני. גם קונור ג'קסון ומארק ריינולדס חבטו להומרים, כשדאג סלייטן קוצר את הניצחון וחוזה ולוורדה את השמירה. מרטי מקלירי שבר שמירה ומאט קאפס עם ההפסד בפייראטס.


שיקגו קאבס - שיקגו וייט סוקס 6:11

הוייט סוקס הובילו 5:6, אבל אז, כמו ביום שישי, חירב הבולפן שלהם את היתרון. שש ריצות באינינג השמיני הפכו את התוצאה, כשדרק לי שם חותם סופי על המשחק עם גראנד סלאם. מייקל בארט והמגיש ג'ייסון מארקי עם הומרים לקאבס, פול קונרקו וג'ו קרידי עשו זאת בגרביים. בובי האורי עם הניצחון, דייויד ארדסמה עם ההפסד.


וושינגטון - בולטימור 3:2

עוד ניצחון דחוק לאוריולס, כששבעה אינינגים מצוינים עם 10 הכשות לא הספיקו לג'רמי גאת'רי. ג'יי פייטון חבט לדאבל בן שתי ריצות באינינג ה-11, ג'ון פאריש זכה בניצחון וכריס ריי עם השמירה. ווינסטון אבריו עם ההפסד.


קליבלנד - סינסינטי 10:5

ברנדון פיליפס חבט להומר בן שלוש ריצות, ובשקט בשקט עושה ריצה יפה של 21 משחקים רצופים עם חבטה. הומר גם לדייויד רוס, ניצחון למאט בלייל ושמירה לדייויד וות'רס. טראוויס הפנר וג'וני פראלטה עם הומרים לקליבלנד ג'רמי סאוורס היה שוב איום ונורא בהפסד.


דטרויט - סט. לואיס 7:8

עוד הפסד לקרדינלס, שכמעט הצליחו למחוק פיגור של 6:0 מהאינינג השלישי, אבל לא עשו יותר מלהתקרב לטוד ג'ונס והטייגרס ולצמק באינינג האחרון מ-8:5 ל-8:7. נייט רוברטסון עם הניצחון, ג'ונס עם השמירה, גארי שפילד ואיבאן רודריגז חבטו להומרים בדטרויט. ארבע חבטות לסקוט ספיזיו בסט. לואיס, אנתוני רייס שוב נוצח.

אוקלנד שולטת בגשרי פריסקו

אוקלנד - סן פרנסיסקו 2:4

אחרי ניצחון גדול על בארי זיטו ביום שישי, האייז חזרו לקולוסיאום, והפעם זה הלך קצת יותר קשה, אבל הזרוע של דני הארן הרגיעה. הארן הגיש שבעה אינינגים וטחן שישה חובטים, כשהוא נעזר בהומר ובשלושה ריביז של ג'ק קאסט. אלן אמברי עם השמירה. בפריסקו חבט בנג'י מולינה אל מחוץ לפארק, 6.1 אינינגים ותשעה אוורורים למאט קיין, אבל גם הפסד.


מילווקי - מינסוטה 5:2

8.1 אינינגים עצומים של סקוט בייקר עם חמישה נפנופים עזרו לו למגר את הברוורס, ולהעניק לטווינס ניצחון 12 ברציפות במשחקי האינטרליג. 7.1 אינינגים לדייב בוש בהפסד, הומרים לטוריי האנטר ממינסוטה, ולג'יי ג'יי הארדי הכריש וביל הול במילווקי.


פילדלפיה - טורונטו 13:2

התפוצצות כללית של הבלו ג'ייז, שהובלו על ידי גראנד סלאם של מאט סטיירס, הומר וארבעה ריביז של לייל אוברביי ועוד יריה של טרוי גלאוס. שון מארקום הוליך את הציפורים על הגבעה עם שישה ושישה. 3.1 אינינגים לג'יימי מוייר שנחבט קשות, הומר שמיני העונה לצ'ייז אטלי בפילי.


יוסטון - טקסס 1:6

וואנדי רודריגז היה במיטבו, עם שישה ושבעה, וזכה בניצחון על ג'ון קורונקה. משחק טוב לקרייג ביג'יו, עם שתי חבטות, שתי ריצות וריבי אחד.


לוס אנג'לס איינג'לס - לוס אנג'לס דודג'רס 2:6

ג'רד וויבר נכנס למסע הגרוב של האיינג'לס, עם 6.2 אינינגים ושש הכשות. הומרים למייק נאפולי מהאיינג'לס ולג'ף קנט מהדודג'רס. המלאכים ניצחו תשעה מ-11 משחקיהם האחרונים ונראים טוב מאוד משני צידי הצלחת.


טמפה ביי - פלורידה 7:2

דונטרל וויליס סגר שבעה ושבעה וזכה בניצחון, הנלי רמירז, ג'רמי הרמידה וארון בון חבטו להומרים במארלינס. ג'יי סאו עם ההפסד, אלייז'ה דיוקס וג'וני גומז עם הומרים לדוויל רייז.


קולורדו - קנזס סיטי 4:6

גיל מש שמע שהוצאנו אותו גדול בעסקת קנזס סיטי, וגמל לנו עם אצבע משולשת של חמש ריצות חובה והפסד. טוד הלטון, גארט אטקינס ובראדלי הופ עם הומרים לרוקיז, טיילור בוכהולץ עם שבעה, ארבעה וניצחון. שמירה מספר 11 לבריאן פואנטס, ריאן שילי חבט להומר בקיי סי.


סיאטל - סן דייגו 4:7

אחרי משחק מלא שהגיש ביום שני, גרג מדוקס חטף הפעם בראש, כשחוזה גיין חובט להומר ולארבע הכנסות רצים, ומוציא את מדוקס אחרי 3.2 אינינגים עם שבע ריצות חובה. הומרים גם לאדריאן בלטרה מסיאטל ולחליל גרין מסן דייגו. הוראסיו רמירז עם שישה אינינגים והניצחון, ג'יי ג'יי פאץ עם השמירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully