וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביובנטוס מתכננים חזרה גרנדיוזית

20.5.2007 / 12:29

העולה הטרייה לסריה A בונה על מאבק על התארים בעונה הבאה. נשיא בולוניה טוען שיש שחיתות בסרייה B. פלה מהמר על מילאן בצ'מפיונס

ביובנטוס חגגו הלילה (בין שבת לראשון) את העלייה לליגה האיטלקית הראשונה, עלייה שלא הוטלה בספק לכל אורך העונה, למרות שעל הקבוצה הוטל עונש של הפחתת תשע נקודות, זכר לשערורית הענק בה היתה מעורבת. אחרי שהשלימו את המטלה הטורדנית הזו, מתפנים ראשי הגברת הזקנה למשימה האמיתית - החזרת יובה לצמרת הכדורגל האירופי, ומהר.

עוד לפני שהביאנקונרי יוצאים למסע רכש נרחב, הם ייאלצו להכריע בסוגיית המאמן. דידייה דשאן זכה לתשבוחות על עבודתו השנה, אבל בכלל לא בטוח שהוא יזכה להמשיך במלאכה בליגה הבכירה. נשיא המועדון, ג'ובאני קובולי ג'ילי, ניסה להבהיר את עתידו של דשאן, לאור השמועות האחרונות על יחסים מתוחים בינו לבין ההנהלה: "סדר העדיפויות שלנו היה קודם כל לחזור לסריה A, ואז להתחיל בעבודה של החזרת יובה לגדולה. אפילו בתוך המשפחה יש לפעמים מחלוקות, אז על אחת כמה וכמה שיהיו כאלה בקבוצת כדורגל, זה נורמלי לחלוטין. לכולנו יש את אותה מטרה - לעשות מה שטוב עבור יובנטוס".

* אחרי שניסה להוריד את קבוצתו מהמגרש, נשיא בולוניה אלפרדו קאזולה שיגר הודעה בה נאמר כי "השחיתות בכדורגל האיטלקי לא נעלם, אלא עבר לסרייה B". ועל מה יצא קצפו של קאזולה? נשיא בולוניה לא אהב את שירקותיו של שופט המשחק, בהפסד הביתי של קבוצתו לברשיה (1:0). "השחקנים לא צייתו לי", אמר הנשיא המאוכזב ששחקני קבוצתו נשארו על כר הדשא וסירבו לפוצץ את המשחק, "ואנחנו נציג את ארועי המשחק המביכים כדי שזה יבדק. מוטל פה הרבה כסף על הכף, פרסום, הימורים חוקיים ועוד". קאזולה רמז כי יש כוחות כלכליים חזיקים שמעודדים את חזרתם של גנואה, נאפולי ויובנטוס לסרייה A, על חשבון קבוצות פחות קורצות כמו בולוניה.

לפי חוקי הליגה השנייה באיטליה, 2 הראשונות עולות אוטומטית לסרייה A, ואם יש פער של 10 נקודות בין השלישית לרביעית, אז לא מתקיים משחק פלייאוף ביניהן. בולוניה מדורגת שביעית באיטליה, מרחק 5 נקודות מהמקום הרביעי. הפער בין הרביעית רימיני לשלישית נאפולי עומד כיום על 9 נקודות, ויש עוד שלושה מחזורים לסיום העונה.

פלה הולך עם מילאן

שלושה ימים לפני גמר ליגת האלופות חשף פלה, גדול הכדורגלנים בכל הזמנים לדעת רבים, את ההערכה שלו לגבי תוצאת המשחק הגדול של השנה בראיון ל"גאזטה דלה ספורט". "מילאן פייבוריטית לנצח מבחינתי", אמר פלה. "זה הגיוני שהם יהיו מועמדים לניצחון, לאור השיפור המתמיד ביכולת שלהם, אותו ראינו במשחקים מול באיירן מינכן ומנצ'סטר יונייטד. זאת הזדמנות פז עבורם להחזיר לליברפול על הגמר של 2005".

פלה סיפר כי הוא מצפה לקרב איתנים בין ג'נארו גאטוסו לחאבייר מסצ'ראנו במרכז המגרש, אבל חוזה כי היצירתיות של קאקה וקלרנס סיידורף תקבע את התוצאה הסופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully