וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדוסי זה טוב לחיפה?

רומן רוזנבלט

21.5.2007 / 12:04

שחר יוזם מהלך להעברת חלוץ סכנין לכרמל, אך חיזוק ההתקפה לא בראש מעיניו של לוי, שהבהיר שהחלוץ לא בתוכניותיו. המאמן התרשם לטובה מבאיץ'

האם יש קצר תקשורתי במכבי חיפה? מאז הפגישה בין אביו של אוהד קדוסי, שחקנה של בני סכנין, עם יעקב שחר, לא השתנה הרבה במעמד השחקן, אבל העניין סביבו בקבוצה מהכרמל מעיד על תקשורת מעט לקויה בין נשיא המועדון למאמן רוני לוי.

ההבנות שהושגו בין מכבי חיפה לאביו של השחקן בשבוע שעבר עדיין תקפות, ושני הצדדים עדין לא סיכמו באופן סופי את העברתו של השחקן לשורות הירוקים. רוני לוי הבהיר בשבוע שעבר שקדוסי לא נמצא בתוכניותיו, ונראה כי יעקב שחר פעל בנושא מיוזמתו, מבלי לשתף את מאמנו בתוכניותיו. חיזוק ההגנה וקישור הקבוצה הוא הדבר החשוב בעיני לוי, שכן הוא רואה בעמדות האלה כנקודות התורפה של מכבי חיפה.

החלוץ תומר חמד סיים את תפקידו בקבוצת הנוער של המועדון, ועבר לבוגרים, כך שללוי יש מספיק חלוצים, כשאמתחתו נמצאים יניב קטן, רוברטו קולאוטי ושלומי ארבייטמן. כרטיס השחקן של קדוסי הוא בבעלותה של מכבי פ"ת, מה שעשוי להוות מכשול נוסף בדרך של החלוץ לקרית אליעזר. נראה כי הקצר התקשורתי, אם היה קיים, בין לוי לשחר ייפתר בימים הקרובים כשמאמן מכבי חיפה, שנוחת היום (שני) בישראל אחרי שבחן זרים בסרביה, צפוי להיפגש עם שחר ולתכנן יחד את העונה הבאה. סביר להניח שנושא קדוסי יעלה בשיחה ויוכרע, כשמן הסתם ההחלטה הסופית בעניין תהיה זו של לוי.

נציג של טולוז הצרפתית עקב אחר מספר שחקנים בשבת במשחק של חיפה, ביניהם דקל קינן. המגן השמאלי של בית"ר ירושלים, רוני גפני, הוצע לקבוצה, אך ספק אם בחיפה יחתימו אותו. גם הסיכוי כי דדי בן דיין יגיע מנתניה אינו גדול, כיוון שבנתניה מסרבים לשחרר את השחקן. במידה ולא תהיה התקדמות במו"מ התקוע בין חיפה לויטסה ארנהיים, עשוי חיים מגרלשוילי להישאר בחיפה ובכך לפתור את סוגית החיפושים אחרי מגן שמאלי נוסף. בחיפה ציינו כי במכבי נתניה טרם פנו לחיפה בנוגע לחאבייר דירסאו, שהוזכר כמועמד לנתניה, אך לא פסלו אפשרות שישוחרר.

איש העסקים אודי אנג'ל, חבר קרוב של עידן טל, הגיע לאימון ושוחח ארוכות עם השחקן לפני האימון. כמו כן, אנג'ל הספיק להחליף כמה מילים עם רוני לוי. לפני שיחליט על החתמת באיץ', עשוי לוי לבחון אפשרויות נוספות לתפקיד הבלם שיחליף את אולארה. מועמד אפשרי לחוד הירוק עשוי להיות גם ליאור אסולין, שמבוקש בעוד מספר קבוצות כמו בית"ר ירושלים ומכבי נתניה.

לוי התרשם לטובה מבאיץ'

אחרי הניצחון על בני יהודה (0:2) זכו אתמול (ראשון) שחקני מכבי חיפה ליום חופש, לאחר שבמהלך בשבועיים האחרונים קיבלו אימוני עונש בימי ראשון לאחר הפסדים למכבי פתח תקוה והפועל כפר סבא. מאמן הקבוצה רוני לוי צפה בסרביה בבלם הבוסני ברנימיר באיץ' (27) במשחק קבוצתו, פרטיזן בלגרד, נגד נוביסאד והתרשם ממנו.

עוד קודם לכן הספיק לוי להחליף כמה מילים עם יניב קטן באימון הקבוצה ביום שישי, באקט שכנראה סיים את המיני משבר שנוצר סביב השניים בתקופה האחרונה. בחיפה ידעו לציין כי רוני לוי אינו מתפקד על תקן גננת כלפי שחקנים, וממילא אמר לא פעם כי מבחינתו קטן הוא בורג מרכזי בקבוצה וכל מה שהתרחש בשבועות האחרונים נופח מעבר מימדים של מה שקרה באמת.

הקבוצה ערכה הערב (שני) אימון לקראת המשחק נגד הרצליה, בהדרכתו של סלבודאן דראפיץ', אליו הצטרף במהלך האימון, רוני לוי שחזר מסרביה. מי שהתאמן עם הקבוצה וזכה ללא מעט קריאות "תישאר", היה שחקנה של חיפה עד לפני עונה, עידן טל שנמצא בארץ. שוער הקבוצה, ניר דודוביץ' אמר על טל: "אנחנו שמחים לראות אותו כאן. הייתי רוצה לראות אותו בקבוצה בעונה הבאה, אבל יש לו את השיקולים שלו".

לאחר מחזור הנעילה בשבוע הבא, יחליטו בחיפה מתי יחלו ההכנות לעונה הבא, והקבוצה תסגור את התאריכים לקראת מחנה האימונים באוסטריה.


עדכון ראשון: 14:23, 20/05/07
עדכון אחרון: 19:30, 20/05/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully