וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידי קליגר ואודי גל מסודרים

20.5.2007 / 14:27

צמד שייטי ה-470 חתמו על חוזה אימוץ בגובה של 300 אלף ש"ח לשנתיים עם חברת ההשקעות "פרפקט". ביום שישי הם יוצאים לאליפות אירופה

צמד שייטי ה-470, גידי קליגר ואודי גל, הצטרפו היום (ראשון) לרשימה המצומצמת והמכובדת של ספורטאים אולימפיים, שזכו לספונסר. אחרי שנים של מאמצים בחיפוש אחרי הספונסר המיוחל, השניים מצאו בית חם בחברת ההשקעות "פרפקט". השניים חתמו על חוזה אימוץ לשנתיים בגובה של 300 אלף ש"ח.

יאיר לוינשטיין, מנכ"ל משותף ב"פרפקט", אמר במסיבת העיתונאים: "ברגע שאודי וגידי פנו אלינו הם נכנסו לדלת פרוצה. הם מייצגים ערכים של מצויינות, דבקות במטרה והישגיות, ערכים שפרפקט כבית השקעות פועל לפיהם ומעוניין להיות מזוהה עמם. אך יותר מכך מדובר גם באהבה של הנהלת פרפקט ועובדיו לספורט הישראלי ואנו שמחים על ההזדמנות לתרום לקידום הספורט בישראל".

אודי גל התייחס לחוזה החדש: "סוף סוף אנחנו יכולים להתאמן כל יום בים מבלי לדאוג לחשבון הבנק שלנו ולעתיד. הדרך הכל כך קשה למציאת הספונסר השתלמה בסופו של דבר, ועכשיו אנחנו עומדים בפני המטרה האמיתית שעליה אנחנו חולמים כבר 20 שנה, מדליה אולימפית".

קליגר וגל יצאו ביום שישי הקרוב יחד עם שאר חברי נבחרת ישראל במפרשיות 470 לאליפות אירופה, שתיפתח ב-3 ליוני בסלוניקי, יוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully