וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימלך: "אל תתנו לאף אדם או הנהלה לפגוע בסמלים"

לי בוץ

19.5.2007 / 22:42

שביט אלימלך נפרד מאוהדי הפועל ת"א בטקס מרגש באוסישקין בו זכה לגביע הוקרה: "אעשה הכל לחזור יום אחד להפועל ת"א"

אוהדי הפועל ת"א התייאשו מהנהלת הקבוצה והבינו שקבוצת הניהול אינה מתכוונת להיפרד באופן ראוי מהשוער המושעה, שביט אלימלך, והחליטו לערוך לו הערב (שבת) טקס פרידה מיוזמתם. הפרידה מהסמל התקיימה במקום סמלי לא פחות עבור האוהדים האדומים, האולם של קבוצת הכדורסל - אוסישקין, במסגרת עצרת תמיכה באולם המיתולוגי.

לצד כ-1,000 אוהדים, שהגיעו הישר ממשחק הנצחון על הפועל פ"ת (1:5), השתתפו באירוע גם אישים מכובדים כגון חברי כנסת, סגן ראש עיריית ת"א יחד עם חברי מועצה שמתנגדים להריסת האולם המיתולוגי, שחקני ומאמני עבר של קבוצת הכדורסל ואוהדים מעולם התקשורת. באופן מפתיע ועל אף פרסום האירוע במהלך הימים האחרונים, הנוכחות מקבוצת הכדורגל היתה דלה במיוחד ורק יוסי אבוקסיס, שי אבוטבול וניל אברבנל הטריחו עצמם להגיע לאוסישקין עם צאת השבת.

כזכור, אלימלך הושעה מהקבוצה לאחר התבוסה למכבי הרצליה בעקבות דברים שאמר לאוהדים כנגד קבוצת הניהול. למרות מספר נסיונות של יוסי אבוקסיס, גורמים בהנהלה ואוהדים לפייס בין הצדדים, לא הצליחו המעורבים למצוא את "דרך המלך" ולהחזיר את השוער אל הקבוצה אפילו אם רק למשחק פרידה.

"אל תתנו לאף אדם או הנהלה לפגוע בסמלים, שנתנו את הנשמה שלהם למועדון", אמר אלימלך לאוהדים שהגיעו להפרד ממנו הערב. "הנהלות באות ומתחלפות, אבל סמלים יישארו בזכרון שלכם כל השנים. אני מאמין שתחזיקו לי אצבעות איפה שלא אסיים את הקריירה שלי, ואעשה הכל לחזור יום אחד להפועל ת"א".

"דברים יצאו מפרופורציות בשבועות האחרונים", המשיך השוער המושעה, "באתי לפה כדי להיות איתכם ולעזור לכם במאבק. יש רשימה ארוכה של אנשים, שסיימו את דרכם בהפועל בצורה לא יפה. אני לא אשכח את האוהדים והשחקנים ואני מקווה שגם אתם לא תשכחו אותי". כחלק מטקס הפרידה המרגש, קיבל אלימלך חולצה וגביע הוקרה מהאוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully