וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד משחקים 89 דקות

20.5.2007 / 0:52

ולנסיה ניצחה 0:1 את מאיורקה בחוץ משער מדהים של חואקין, חימנסטיק כמעט חילצה ניצחון חוץ מבטיס. שתיהן כבשו בדקה ה-89, 1:1

רגע לפני הקרבות שינהלו ריאל מדריד, ברצלונה וסביליה מחר (ראשון) על המיקום בצמרת לקראת הפוטו פיניש של האליפות, ולנסיה וידאה היום (שבת) שהיא נשארת חזק בתמונה. העטלפים גברו בחוץ 0:1 על מאיורקה משער גדול של חואקין בדקה ה-89, ולפחות כרגע הם במקום השלישי, נקודה אחת מאחורי בארסה וריאל. בטיס וחימנסטיק נפרדו בתיקו 1:1, משערים שנכבשו בתוספת הזמן.

בילבאו ממשיכה להסתבך בתחתית, למרות שהיא עדיין מעל הקו האדום. הבאסקים הפסידו בחוץ לסראגוסה 4:3.

מאיורקה - ולנסיה 1:0

למאיורקה היתה הזדמנות גדולה לעלות ליתרון במחצית השניה אבל קאניסארס עם הצלה כפולה מנע את העניין, ושמר על רשת נקיה. בדקה ה-89, כשכבר נראה היה שהמשחק יסתיים בתיקו מאופס, דוד וייה העביר מסירה גדולה לחורחה לופז, שבישל עם העקב כדור נפלא לחואקין שחיכה במרכז הרחבה ובעט פנימה. חואקין נפגע במהלך וסיים את המשחק על משטח הטיפולים, אבל ולנסיה מקבלת 3 נקודות חוץ יקרות ומתוקות.

בטיס - חימנסטיק 1:1

לחימנסטיק יש סיכוי תיאורטי קלוש להישאר בליגה בעונה הבאה, כשהיא במרחק 9 נקודות מהקו האדום כשנותרו 3 מחזורים לסיום. אבל הערב היא כמעט הצליחה לחלץ נצחון חוץ מול בטיס, לאחר שחאבייר גרסיה כבש בדקה ה-89 בפנדל. אבל כראוי לקבוצת תחתית, היא לא הצליחה לשמור על היתרון אפילו דקה ופרנסיסקו מוניוז השווה את התוצאה בדקה ה-90.

סראגוסה - אתלטיק בילבאו 3:4

המשחק נפתח בקצב מטורף וחמישה משבעת השערים שהובקעו בו, הושגו במחצית הראשונה. דייגו מיליטו (16) וקרלוס דיוגו (19) קבעו 0:2 מהיר לסראגוסה. אדוריז החזיר את הבאסקים לעניינים כשצימק ל-2:1 בדקה ה-36, אלא שזה החזיק מעמד דקה בלבד, עד שסרחיו דה לה פואנטה קבע 1:3. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, העלה גארסיה את סראגוסה ל-1:4. בילבאו התעוררה במחצית השניה, אבל זה הספיק רק לשערים מצמקים של אדוריז (73 בפנדל ו-77), שהשלים שלושער, אבל חזר הביתה בלי נקודות. סראגוסה אגב, שמרה על מקומה החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully