וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה מתכוננת ל-2007/8

רומן רוזנבלט

20.5.2007 / 16:07

בקבוצה שתשחק בגביע אופ"א בעונה הבאה כבר עובדים במרץ. האופציה על בונדאה תמומש, מרין ימשיך, מאמצים להשאיר את אנסומבו

עמי שומן

צילום ועריכה: עמי שומן

מכבי נתניה הבטיחה אמש (שבת) עליה היסטורית לגביע אופ"א, עם ניצחון 1:2 על הכח ר"ג בבית, שהוריד את עמידר ליגה. האוהדים המאושרים חגגו זמן רב לאחר שהשחקנים ירדו מהדשא את ההעפלה, ירדו למגרש ואפילו הבעירו מדורה על הדשא. השחקנים הפגינו התפרצויות שמחה בחדר ההלבשה, כשגם הבעלים דניאל יאמר מצטרף אליהם אחרי עונה שאיש לא האמין שתסתיים כך עבור הקבוצה. לאחר המשחק הגיעו כל השחקנים, ההנהלה והבעלים למועדון ה"קייזר" בהרצליה לחגיגות אל תוך הלילה.

ההכנות לעונה הבאה כבר בשיאן

הנהלת הקבוצה כבר הודיעה שבימים הקרובים תתקיים ישיבה בעניין ההכנות לעונה הבאה, שבמרכזה יעמוד הניסיון להשאיר את מזואה אנסומבו במועדון. הנתנייתים רוצים להחתימו לעונה נוספת, אך כידוע לשחקן הצעות מקבוצות אחרות (ביניהן קרית שמונה), ובין ההנהלה למחזיקי כרטיס השחקן שלו יש מחלוקת, כיוון שהקבוצה רוצה להשאילו, בעוד הם רוצים למוכרו. במהלך החגיגות חבריו לקבוצה קראו לו "תישאר". היום התקיימה פגישה בין הנהלת מכבי נתניה לסוכנו של אנסומבו, גלעד קצב. בין הצדדים ישנן הבנות לגבי שכרו של אנסומבו, אולם השחקן וסוכנו התבקשו למצוא פתרון להפחתת סכום רכישתו ממחזיקי כרטיס השחקן שלו. גם עם אורי אוזן התקדמו השיחות בצורה טובה.

זנו בונדאה צפוי להישאר בקבוצה לאחר שבקבוצה החליטו לממש את האופציה עליו לעונה הבאה. גם לואיס מרין, שמחזיק בחוזה גם לעונה הבאה, יישאר בקבוצה. מוסא סאנוגו צפוי לעזוב.

אוקוצ'ה עדיין מתנדנד בין הצעות מאירופה לרצון לסייע לנתניה בגביע אופ"א, אך הצוות המקצועי טרם החליט לגביו. הגנאי איברהים עבדול ראזאק המריא למולדתו לתקופה של חודש (אז יחזור לאימוני הקבוצה), ולמרות העובדה שהוא חתום לחמש שנים לא ברור אם ימשיך במועדון. במידה שלא, בנתניה עשויים להשאילו לאירופה.



במהלך השבוע יתחילו לקיים במועדון פגישות לגיבוש הצעות כספיות בנוגע לשחקני חיזוק כמו ליאור אסולין ושחקנים נוספים שמועמדים לקבוצה. רוב הישראלים אמורים להמשיך עונה נוספת בקופסה.

הקבוצה נתנה הצעה כספית לגיז'רמו ישראלביץ' שנאמדת בכ-200 אלף דולר, אולם נודע כי למרות ההתעניינות ישראלביץ' סירב ואמר כי הוא רוצה להמשיך בהפועל כפר סבא.

מי שלא השתתפו בחגיגות של נתניה במועדון ה"קייזר" בהרצליה היו שי בירוק, אמיר חלבי וישראל זביטי. זביטי, על פי מקרוביו, חש שאינו שותף להישג, ועם הסיום הרשמי של העונה הוא עשוי לעבור לקבוצה אחרת בליגה הלאומית או בליגת העל במידה שיקבל הצעה דומה לזו שיש לו בנתניה (כ-70 אלף דולר).

זנו בונדאה סיפר בארצו על האווירה: "עשינו היסטוריה, זה היה משהו שלא ניתן לתאר במילים. האוהדים הפשיטו אותנו, רקדנו ושרנו עד השעות הקטנות של הלילה. אני חושב שעוד לא הייתה לי עונה טובה כמו זאת ואם נצליח להגיע לשלב הבתים של גביע אופ"א זה יהיה הישג סנסציוני".

"זו האכזריות של המקצוע"

ראובן עטר הנרגש אמר לאחר המשחק: "הסיפוק הכי גדול בשבילי זה לראות את האנשים פה שמחים. היה חשוב לי כל הזמן להרים את רף הציפיות, גם אם יש לכך השלכות אחר כך שיכולות לפגוע בי. אני לא חזיר, אבל אנחנו קרובים למקום שני, ובמידה והתוצאה במשחק של מכבי תל אביב תהיה טובה לנו, אני גם רוצה מקום שני".

אורי מלמיליאן שהעלה את הכח לפני שנה ומוריד אותה היום: "הטבלה לא משקרת. אם אנחנו בעונה שהיו לנו הרבה משחקים טובים, ואנחנו מפסידים לקבוצה כמו הפועל פתח תקוה, עם כל הכבוד, שלושה משחקים, אנחנו לא יכולים להישאר בליגה. צריך להמשיך להסתכל קדימה. גם היום עם הירידה וכל הכאב, אני לא עם הראש למטה. אני בחרתי את השחקנים, אנחנו הסכמתי לתקציב הזה ואני לוקח על עצמי את כל האחריות, זה חלק מהמקצוע שלנו. אני כמאמן נכשלתי. בינתיים אין לי הצעות לעונה הבאה, זאת האכזריות של המקצוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully