וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס חוזרת לבמה המרכזית

19.5.2007 / 18:28

הביסה את ארצו 1:5 והבטיחה עליה לסריה A אחרי שנה של גלות בליגת המשנה. מילאן הפסידה לאודינזה 3:2. קוסטקורטה כבש במשחק הפרידה

השהות ההזויה של יובנטוס בליגה האיטלקית השניה הגיעה היום (שבת) לסיומה המיוחל אחרי עונה אחת בדיוק, כשהביאנקונרי הבטיחו לעצמם את אחד משני המקומות הראשונים בסריה B, מהם עולים בחזרה לליגה העליונה, עם ניצחון מוחץ 1:5 על ארצו. אלסנדו דל פיירו (20 ו-76), גיורגיו קייליני (34 ו-48), ודויד טרזגה (88) כבשו. יובנטוס פתחה פער של 10 נקודות מהמקום השלישי, שמוביל למשחקי הפלייאוף, והשלימה את מלאכתה.

כזכור הורדה הגברת הזקנה בבושת פנים לליגת המשנה בעקבות חשיפת שערוריית הענק בכיכובו של מנכ"ל הקבוצה, לוצ'יאנו מוג'י, שנהג במשך שנים להשתמש בקשריו המפוקפקים באיגוד השופטים על מנת לדאוג לרווחתה של יובה. מעבר לשליחתה לליגה השניה, נלקחו מיובנטוס גם שני תארי האליפות בהם זכתה ב-2005 ו-2006, ובעקבות המציאות החדשה נמכרו מרבית כוכבי הקבוצה, בראשות פאביו קנאברו וזלאטן איברהימוביץ'. את רשימת הנשארים הובילו אלסנדרו דל פיירו, פאבל נדבד, ג'יאנלואיג'י בופון ודויד טרזגה, שיחד עם כמה שמות פחות מוכרים כמו הצעירים קייליני, ואלרי בוז'ינוב ורפאל פלאדינו לקחו על עצמם את המשימה של החזרת הזברות למקומם הטבעי.

הדולקות בעקבות יובנטוס לא הצליחו לעמוד בקצב. גנואה סיימה בתיקו 2:2 מול בארי, ונאפולי נפרדה ב-1:1 ממודנה.

צמרת הטבלה, שלוש מחזורים לסיום:

1. יובנטוס 82 נק'
2. גנואה 74 נק'
3. נאפולי 72 נק'
4. רימיני 63 נק'
5. מאנטובה 61 נק'
6. פיאצ'נזה 61 נק'

מתוכננים לגמר ומפשלים בליגה

מילאן אירחה הערב (שבת) את אודינזה בסן סירו במסגרת המחזור ה-37 והלפני אחרון בסרייה A והפסידה לה 3:2.

אבל המשחק הזה התמקד בעיקר באלסאנדרו קוסטקורטה, שהכריז כי יהיה זה משחקו האחרון בקבוצה. הבלם האגדי בן ה-41 היה אמור לפרוש בעונה שעברה, אך דחה את הפרישה בשנה. היום, בסן סירו, אל מול אלפים, הוא ענד את סרט הקפטן וכן התכבד בכיבוש פנדל במשחקו האחרון בקבוצה אחרי 20 עונות (!). קוסטקורטה אמור לשמש בשנה הבאה כעוזרו של אנצ'לוטי.

הרוסונרי מתכוננים לגמר ליגת האלופות באתונה ביום רביעי נגד ליברפול והיום העלה המאמן הרכב שני, כדי לשמור על שחקניו.

ג'יאן אסמואה העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-10. יוהאן גורקוף איזן תשע דקות לפני ההפסקה. אנטוניו די נטאלה (53) ופאולו ויטור בארטו (61) הבקיעו לביאנקונרי, כשבתווך השווה כאמור, אלסאנדרו קוסטקורטה בפנדל בדקה ה-57.

הרוסונרי, שיכלו להעפיל למקום השלישי, לפחות עד משחקה של לאציו, נותרו במקום הרביעי. מקום זה אמנם מבטיח השתתפות בעונה הבאה במוקדמות ליגת האלופות, אך הוא מחויב להשתתף בסיבוב מוקדמות אחד יותר מאשר השלישי. המילאנזים, כמובן, בונים על העפלה דרך זכייה בגביע הנכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully