וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפיגל מתחיל לעבוד

אסף שקד

20.5.2007 / 15:33

גאידמק וארזי סיכמו על הצטרפותו כמנג'ר לעונה הבאה. אוהדי מכבי ת"א לא מתכוונים לאפשר לבית"ר לחגוג הערב בבלומפילד (20:50, ערוץ 10)

ארקדי גאידמק ואלי ארזי נפגשו הבוקר (ראשון). השניים דנו במועמדים לאימון וניהול בית"ר ירושלים בעונה הבאה. בפגישה סוכם כי ארזי ימשיך בקבוצה, כמו כן גאידמק נתן לארזי אור ירוק להביא את גיורא שפיגל כמנג'ר בעונה הבאה, משמע שפיגל יתחיל לעבוד בקרוב מאוד בבית"ר. השמות שהועלו כמועמדים לעבוד תחת שפיגל הם לואיס פרננדז, גיא עזורי ואלי אוחנה. בשבוע הקרוב אמורות להתקבל החלטות בנושא. הבשורה שיצאה מהפגישה היא האישור לתחילת עבודתו של שפיגל בבית"ר.

גאידמק בכלל טרוד בשדרות ("הארץ")

למרות שבבית"ר ירושלים מבינים את הדחיפות באיוש משרת המאמן לעונה הבאה כדי להתחיל בהכנות, עסוק הבעלים ארקדי גיידמק בימים אלה בסיוע לתושבי שדרות ולא התפנה לדון בעניין עם היו"ר אלי ארזי.

עם זאת, גיידמק וארזי צפויים להיפגש במהלך השבוע אבל הבעלים מתעקש לא להודיע על זהות המאמן עד לאחר המשחק האחרון העונה. גורמים בהנהלת בית"ר מעריכים, כי בסופו של דבר ישמש גיורא שפיגל כג'נרל-מנג'ר כשתחתיו יאמנו על הקווים גיא עזורי או אלי אוחנה.

אגב, הקדנציה הקצרה של יוסי מזרחי בבית"ר ירושלים הסתיימה באליפות שארקדי גיידמק כל כך חלם עליה, אולם היא עלתה לבוס סכום של 1,150,000 דולר. עבור העונה הנוכחית קיבל מזרחי 300 אלף דולר ברוטו, ובעונה הבאה (בה לא יהיה בקבוצה) ישלשל גיידמק לחשבון הבנק של המאמן חצי מיליון דולר. תוסיפו לזה צ'ק אליפות של 100 אלף דולר ו-150 אלף שהועברו כפיצוי לאשדוד בחודש דצמבר ותקבלו את המאמן היקר ביותר בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully