וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמחת בית השוואביה: שטוטגארט זכתה באליפות

19.5.2007 / 23:30

השוואבים משטוטגארט ניצחו 1:2 את קוטבוס וחגגו אליפות ראשונה מאז 1992. שאלקה ניצחה את בילפלד, אבל שוב נשארה רק עם הדמעות

לא הרבה תקוות נתלו בשטוטגארט בתחילת השנה. גם כשהעונה הלכה והתקדמה, והקבוצה של ארמין וה נשארה חזק בצמרת, מרבית הפרשנים הימרו על ורדר ברמן, שאלקה או באיירן מינכן. אבל השוואבים הדהימו את כולם, והיום (שבת) השלימו את הזכייה באליפות הבונסדליגה עם ניצחון ביתי 1:2 על אנרגי קוטבוס. שאלקה, שחיכתה למעידה של שטוטגארט, ניצחה 1:2 את ארמניה בילפלד אבל לא קיבלה את החדשות המצופות מהגוטליב דיימלר שטדיום, והשלימה שנה 49 ברציפות ללא אליפות.

האליפות הנוכחית היא החמישית בתולדות שטוטגארט, והשלישית שלה מאז הקמת הבונדסליגה, כשהאליפות האחרונה שלה היתה אי שם בשנת 1992. בשבת הבאה תהיה לאלופה הטריה הזדמנות להשלים דאבל מפואר, במשחק גמר הגביע מול נירנברג.

בחלק התחתון של הטבלה נפרדו מיינץ ואאכן מהליגה העליונה. מיינץ הובסה 5:2 לבאיירן מינכן, בעוד שאאכן חטפה 4:0 מהמבורג.

שטוטגארט - אנרגי קוטבוס 1:2

ככה לוקחים אליפות. בניגוד לכמה מאלופות היבשת, שדישדשו לקראת קו הסיום בדרך לתואר, שטוטגארט הנהדרת סיימה את העונה עם ניצחון שמיני ברציפות, שהוכיח לכל הספקנים שהצלחת ראויה בהחלט לקבוצה השוואבית. 55 אלף אוהדים משולהבים בגוטליב דיימלר שטדיום החסירו פעימה בדקה ה-19 כשסרג'יו ראדו הרומני העלה את קוטבוס ליתרון 0:1. באותה העת הוליכה שאלקה ביתרון של שני שערים במשחק המקביל, והאליפות היתה פתאום בדרך לגלזרקירשן.

אבל אז הגיע שער אדיר של תומאס היצלפרגר בדקה ה-27, שאיזן את התוצאה ואיפשר למקומיים לשחרר הרבה אוויר. בדקה ה-63 כבש סמי קאדריה את שער הניצחון, וסידר לשוואבים סיום רגוע ושמח במיוחד.

שאלקה - ארמיניה בילפלד 1:2

ב-4 בפברואר ניצחה שאלקה את ורדר ברמן, עלתה למקום הראשון בטבלה והחזיקה בו למעלה משלושה חודשים, עד השבוע שעבר. אבל אז חזרו הכחולים להראות את פרצופם המוכר והלוזרי, עם הפסד כואב במיוחד בדרבי מול דורטמונד, שהותיר אותם להתפלל במחזור הסיום. שאלקה פתח בבליץ עם שערים של לינקולן בדקה ה-12 ושל חליל אלטינטופ בדקה ה-16, אבל כאן אזל להם הכח. הידיעות שהגיעו משטוטגארט לא הוסיפו למוטיבציה, ובילפלד אף הצליחה להקטין משער של וראדים קוסרה בזמן הפציעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

וולפסבורג - ורדר ברמן 2:0

העונה המצוינת של ורדר ברמן הפכה בחודשים האחרונים לסיוט, עם הדחה משפילה בידי אספניול בחצי גמר גביע אופ"א, וצלילה עד המקום השלישי בבונדסליגה. במחזור הסיום עוד קיוותה קבוצתו של תומאס שאף להשתחל למקום השני ולחסוך מעצמה את סיבוב המוקדמות של ליגת האלופות בעונה הבאה, אבל התוצאות מהמגרשים האחרים הותירו אותה במקום השלישי. מרכוס רוזנברג כבש את שני השערים בדקות 54 ו-87.

משחקים נוספים

באיירן מינכן - מיינץ 2:5

הקבוצה הסימפטית של יורגן קלופ עוד נאחזה בסיכויי הקלוש להישאר בליגה, אבל לאימפריה הבווארית היו תכניות אחרות. רוקה סנטה קרוז (30), מהמט שול (33), מארק ואן בומל (38), עלי קארימי (63) וקלאודיו פיזארו (74) כבשו לבאיירן, צ'אדי אמרי (56) ומרכוס פולנר (75) כבשו למיינץ.

המבורג - אאכן 0:4

גם אאכן עוד חלמה על הינצלות קסומה ברגע האחרון, אבל המבורג הלמה בה כל הדרך לבונדסליגה השניה. איביצ'ה אוליץ' (15 ו-27) וחואן פבלו סורין (55 ו-86) כבשו צמד כל אחד.

לברקוזן - דורטמונד 1:2
(ללברקוזן: שטפן קיסלינג 45, סיימון רופלס 55. לדורטמונד: אבי סמולאריק 79).

מנשנגלאדבך - בוכום 2:0
(לבוכום: כריסטוף דאמברובסקי 25, דריוס ווץ 82).

פרנקפורט - הרטה ברלין 2:1
(להרטה: ג'רום בואטנג 48, מרקו פאנטליץ' 86, לפרנקפורט: אלברט סטרייט 61).

האנובר - נירנברג 3:0
(לנירנברג: מארק מינטאל 55, מרקו אנגלהארט 62, איביצ'ה באנוביץ' 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully