וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני ראשל"צ עלתה ללאומית

18.5.2007 / 18:21

ניצחה 0:4 את מכבי באר שבע המתפוררת וחזרה לליגת המשנה. 1:2 של בני טמרה על הפועל ר"ג לא הספיק לה. הפועל הרצליה טרם ירדה

אחרי עונה אחת בליגה הארצית חזרה עירוני ראשון לציון לליגה הלאומית ושישו ושימחו לאוהדי הקבוצות בליגה השנייה, שבעונה הבאה יוכלו שוב לנסוע למשחק חוץ מאחד מהאצטדיונים הכי כייפים בארץ, אצטדיון הסופרלנד.

היום (שישי) ניצחה ראשון 0:4 את היורדת מכבי באר שבע והשלימה עלייה בסטייל. רוני אוחנה כבש את הראשון בדקה ה-44 ובמחצית השנייה כבר החל השיטפון. חיים חג'ג' אמנם החמיץ פנדל בדקה ה-63, אבל שי אבוקסיס, חלוץ על בליגות הנמוכות הכפיל בדקה ה-72, שי והבה כבש את השלישי בדקה ה-78 וניסן קפטה הגדול חתם בדקה ה-82.

בני טמרה, שעוד קיוותה והאמינה, סיימה רק במקום השלישי אחרי שניצחה 1:2 את הפועל ר"ג. לצערה, טמרה אפילו לא עלתה לגביע אופ"א, כי למפעל האירופאי עולים מהמקום השלישי בליגת העל ולא מזה בליגה הארצית. יעני מקום שלישי שווה כמו העשירי. אשרף אלעל בדקה ה-10 ורפי כהן בדקה ה-25 הלו את הקבוצה של סלימאן דיאב ליתרון 0:2, עמית אבורמן צימק בדקה ה-37.

הפועל הרצליה הפסידה 1:0 למכבי כפר כנא משער של אקס הפועל חיפה, זוהר ביצ'ה (16), אבל למזלה עירוני קרית אתא הפסידה 2:1 לבית"ר/שמשון ת"א, כך שלהרצליה נותר עוד סיכוי קלוש להישאר בליגה. מוטי כלטוב, שפעם היה מנסה לעשות סללומים במדי עירוני ראשל"צ בליגת העל מכל עמדות ההגנה בהן שיחק, כבש ראשון לבית"ר/שמשון (31) ושי גריב (81) עשה את השני. שלומי בן חמו איזן זמנית (52).

תוצאות נוספות:

הפועל מרמורק - עירוני טירת הכרמל 4:3
למרמורק: אביב זלצמן 3, 46, קובי אבדייב 51. לטירת הכרמל: קובי שריקי 26, אורן זילכה 29, 53, לי צליאט 63.

סקציה נס ציונה - השקמה/רמת חן 1:0
לשקמה: איציק לוי 32.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully