וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן גנדי פוטר, מיצ'ל ממשיך

18.5.2007 / 17:12

ריק אדלמן הוא המועמד הראשי לאמן את יוסטון, בעוד בקנדה מספרים שמיצ'ל חתם על הארכת חוזה. רובן פטרסון מסתבך עם החוק


יוסטון רוקטס פיטרה את מאמנה, ג'ף ואן גנדי, לאחר שלטענתה התעכב במתן תשובה אם ברצונו להמשיך עונה נוספת מאחורי הקווים. הרוקטס נהנו מעונה סדירה של 30:52 אבל בפלייאוף איבדו את יתרון הביתיות והפסידו ליוטה 4:3 בסיבוב הראשון, ההדחה השלישית בארבע שנים בסיבוב הראשון תחת ואן גנדי. אבל אל תדאגו לו, הוא כבר מצא את כסא הפרשן ב-ESPN.

למאמן בן ה-45 נותרה אופציה לשנה נוספת בחוזהו, אבל הסעיף הזה לא ימומש. לוואן גנדי מאזן חיובי של 318:430 במהלך קריירת האימון שלו, אולם בפלייאוף המאזן שלו עומד על 44:44. בארה"ב כבר עלו דיווחים לפיהם הנהלת הקבוצה תחליט למנות את ריק אדלמן, מאמן פורטלנד, גולדן סטייט וסקרמנטו לשעבר.

דיווחים בטורונטו מגלים כי מאמן העונה של ה-NBA, סם מיצ'ל, חתם על חוזה חדש, לאחר שחוזהו הקודם פג בסיום העונה. המאמן בן ה-43 הוביל את הראפטורס לעונה של 35:47, אחרי שבשתי העונות הראשונות שלו ניצח 60 פעם והפסיד 104. אולם בפלייאוף, למרות יתרון הביתיות, הודחה קבוצתו 4:2 על ידי ניו ג'רזי בסיבוב הראשון.


רובן פטרסון מסתבך

פורוורד מילווקי באקס, רובן פטרסון, הסגיר את עצמו למשטרת מחוז המילטון, אוהיו, אחרי שהיה מבוקש בעוון עבירת מין. ב-2001 פטרסון כביכול ניסה לאנוס את הבייביסיטר של ילדיו וב-2006, כשעבר למילווקי, נרשם בוויסקונסין כעבריין מין. כעבור כחודש רכש השחקן בן ה-31 בית חדש במחוז המילטון, אבל לא דיווח למשרד השריף המקומי על מעברו לשם ולא נרשם גם שם כעבריין מין. מכתב נשלח לביתו, אבל משזה לא נענה כעבור חמישה ימים, הוציאה המשטרה צו מעצר נגדו.

פטרסון הפך עם תום העונה לשחקן חופשי, אבל אין ספק שהפרשיה האחרונה לא ממש תוסיף לו קבוצות שירדפו אחריו. אם נואל פיליקס יעזוב את מכבי ת"א, אולי כאן יחפשו איזה פורוורד זר.

חדשות נוספות

*
* ה-IRS, הלוא הוא מס ההכנסה של ארה"ב ולא המתאבק הידוע מה-WWF מלפני כעשור, טוען שבעליה של גולדן סטייט ווריורס, כריס כהן, עומד בפני פרשת מס בשווי של כ-160 מיליון דולר. למרות זאת כוהן לא חשוד בדבר פלילי.

* מרכוס קמבי רצה לסייע לנבחרת ארה"ב לעלות לאולימפיאדת בייג'ינג 2008 במשחקי המוקדמות בקיץ הקרוב, אבל ככל הנראה לא יעשה זאת. קמבי, שחקן ההגנה של העונה ב-NBA, לא יגיע למחנה האימון הראשוני שייערך בלאס וגאס וכבר הודיע לראשי הנבחרת וזאת בגלל מה שהוגדר כ"בעיות משפחתיות". אישתו של השחקן ילדה מוקדם יותר החודש בת וככל הנראה אותן בעיות קשורות לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully