וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - הפועל פ"ת: מחכים לסוף

האדומים רוצים לסגור כבר את העונה המזוויעה (עם כל הכבוד לגביע). הקבוצה של לחמן מתה להתחיל כבר את המסע בחזרה לליגת העל

הפועל ת"א השלימה הבוקר (שישי) את ההכנות לקראת משחק הליגה מול הפועל פ"ת מחר בבלומפילד (17:10) בצל ההודעה של ניר לוין על סיום דרכו במועדון בעוד תשעה ימים. עבור שחקני הקבוצה ההודעה של לוין לא היוותה הפתעה של ממש, ולרובם היה זה דבר ידוע מראש. "היה ברור שהוא לא יישאר בשנה הבאה", אמר אחד השחקנים לוואלה! ספורט. "ניר בחור טוב, אבל הוא לא מאמן שמתאים להפועל ת"א".

על המאמן הבא בוולפסון, גיא לוזון, שיחתום על חוזה לשנתיים במועדון בתום העונה, אמר שחקן אחר: "גיא יכול להתאים להפועל, אבל הכל תלוי בשיתוף הפעולה שלו עם ההנהלה. הוא מאמן טוב, שמטפח שחקנים צעירים ויכול לבנות פה קבוצה לטווח ארוך".

בינתיים, המאמן הנוכחי ייפגוש מחר את קבוצתו לשעבר ללא סלים טועמה, שסובל מחבלה בקרסול, אליניב ברדה, שקיים חשש כי קרע שריר ונצטווה לנוח עד יום ראשון, חאבייר פאאס, שמתח שריר באימון ולמעשה סיים את העונה מאחר והוא לא יוכל לשחק בדרבי עקב תשעה כרטיסים צהובים, יגאל אנטבי, שמתח שריר ולא יהיה בסגל, טל חן, שסובל ממתיחה במפשעה, ושי אבוטבול, שלא ייכלל בסגל אך לא ברור אם מסיבה מקצועית או רפואית.

בעקבות הפציעות המרובות, תירגל לוין הרכב טלאים ללא חלוץ טבעי ועם לא פחות מארבעה שינויים כפויים שמחזירים ל-11 את דני בונדר, ביברס נאתכו, מאור פרץ ולוסיאנו דה ברונו. בונדר, ששיחק רוב העונה כמגן ימני, יחליף את פאאס בעמדת הבלם, עמדה שמסתבר לא זרה לו לאחר ששיחק כבלם במשך תקופה ארוכה בקבוצת הנוער. נאתכו תורגל יחד עם אבוקסיס בקישור האחורי, דה ברונו באגף שמאל של הקישור במקום טועמה, פרץ כמגן שמאלי במקום אנטבי והשוס של ההרכב - ואליד באדיר בעמדת החלוץ.

בסיום האימון חגגו השחקנים יום הולדת 27 לאיבן יוליץ', עם לא פחות משלוש עוגות. הנהלת הפועל ת"א גינתה היום את התנהגות שחקניה בחגיגות גביע המדינה, בעקבות הצילומים בהם נראים חלקם שרים שירי נאצה. "הנהלת הקבוצה והמאמן רואים בהתנהגות עבירה חמורה על הקוד האתי ופגיעה בנורמות החינוכיות אותם מנסה המועדון להקנות לאוהדיו", נמסר בהודעה הרשמית.

באסיפה שקדמה לאימון המסכם ף נזפו המנהל, אריה הרשקוביץ' ומאמן הכושר, רון ציבלין, בשחקנים על דבריהם. יוסי אבוקסיס ניסה להצדיק את ההתנהגות בהשוואה לסמואל אטו ו"ברכותיו" לאוהדי ריאל מדריד, ואף לקורנפיין ושירתו נגד הפועל בחגיגות האליפות של בית"ר ירושלים. ההשוואות כמובן לא עזרו והשניים הודיעו שחזרה על דברים מהסוג הזה בעתיד תגרור פגיעה בכיסם של השחקנים

הרכב משוער: ניל אברבנל, עאמר מנצור, דני בונדר, רמי דואני, מאור פרץ, יוסי אבוקסיס, ביברס נאתכו, גילי ורמוט, ברוך דגו, לוסיאנו דה ברונו, ואליד באדיר.

הפועל פ"ת לוקחת אתנחתה מעיסקת מנוביץ'

הפועל פ"ת השלימה את הכנותיה לקראת המפגש מול הפועל ת"א (שבת, 17:10), כשעל המועדון מרחפת עננת אי וודאות לגבי העברת זכויות הניהול מהעמותה בראשותו של רונן אלעד, לאיש העסקים יגיל מנוביץ'. לפי הסיכום מנוביץ' אמור להקים עמותה חדשה לניהול הקבוצה, ולאשר אותה במוסדות ההתאחדות והבקרה התקציבית עד ה-1 ביוני השנה, אולם לדברי הרוכש החדש, חובות הקבוצה לא הוסדרו כמתחייב, ועל כן העיסקה כנראה לא תצא אל הפועל.

בינתיים המאמן אייל לחמן ושחקניו מקווים לנצל את משחק הגביע של האדומים ביום ד' האחרון, כדי לזכות בניצחון חוץ מפתיע בבלומפילד. הקשר עידן סרור עדיין פצוע ולא יכלל בסגל. אברימה סילה, שאמור לעבור ניתוח בברכו, אינו בתוכניות של לחמן לקראת המשחק. מעוז סמיה, שסיים עונש השעייה בגין האדום שקיבל מול בית"ר ירושלים, צפוי לחזור למרכז ההגנה הכחולה.

הרכב משוער: רפי כהן; עומרי קנדה, זאב חיימוביץ', מעוז סמיה, מהרן אבו ריא (יפתח הררי); צ'קה גאדיאגה, רמי עמאר, יניב לוזון, מאור בוזגלו; שמעון אבו חצירא (מוטי קקון), סעיד מקאסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully