וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלה: "אני רוצה לסיים את הקריירה במכבי ת"א"

לי בוץ

18.5.2007 / 12:50

השוער של הצהובים הודיע לאוהדים שהוא מעוניין להישאר, אך הוסיף ש"הכל תלוי בלוני". נמשכות ההכנות לבית"ר, כרטיסים יימכרו בנוקיה

"אני רוצה לסיים את הקריירה במכבי ת"א", כך אמר היום (שישי) טברטקו קאלה לאוהדי מכבי ת"א והוסיף: "הכל תלוי בלוני ובמכבי, הם יודעים מה העמדה שלי בנושא". כזכור, מכבי החתימה את השוער המצטיין על עונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, ולאחרונה הודיע לו הבעלים לוני הרציקוביץ' כי מכבי מתכוונת לממש עליו את האופציה. עם זאת ולמרות רצונו של השוער להמשיך בקרית שלום, הוא הדגיש לא פעם כי הוא מעוניין לקבל העלאה משמעותית בשכרו, בעוד שהצהובים מוכנים לעלות את שכרו אך לא בטוח שהם עומדים בדרישותיו.

בינתיים, חזרו הבוקר חניכיו של אלי כהן לאימונים לאחר שאתמול נהנו מיום חופש שלישי השבוע. לפני פתיחת האימון נערכה אסיפת הוידיאו הקבועה, בה צפו השחקנים במשחק הנצחון מול הכח עמידר ר"ג בשבוע שעבר. המאמן אלי כהן ציין בפני השחקנים את משחק הלחימה וההקרבה הקבוצתי באותו משחק, וערך שיחת מוטיבציה קצרה מאחר וזו הפעם הראשונה השבוע בה נפגשים כל שחקני הסגל.

הקפטן אבי נמני, שלא השתתף באימון האחרון, ערך אימון מלא והוא צפוי להיות כשיר למשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון. גם מושיקו משאלוב, שערך אימוני ריצה קלים במהלך השבוע בעקבות מכה יבשה שספג בירך, התאמן כרגיל והוא צפוי לפתוח בהרכב מול האלופה. שחקני הנבחרת הצעירה – יובל שפונגין, אורי שטרית, עומר פרץ, ליאור ז'אן ושירן ייני, שחזרו ממחנה אימונים בן שלושה ימים במדי הנבחרת, ערכו אימון מלא ויעמדו לרשותו של כהן ביום ראשון.

באימון עצמו התרכז הצוות המקצועי בתירגולים טקטיים, וכהן הרבה לעצור את האימון לצורך תדרוכים והסברים מפורטים לקראת המפגש מול האלופה בבלומפילד. למרות שבית"ר כבר הוכתרה בשבוע שעברה מול הפועל ת"א בוינטר, הצהובים לא מעוניינים לשמש תפאורה במשחק ומקווים לנצח על מנת למנוע מבית"ר את החגיגות במשחק האחרון שלהם לנגד האוהדים הירושלמים העונה.

אוהדי הקבוצה, שטרם קנו כרטיסים למשחק, יכולים היו לעשות זאת היום עד השעה 14:00 בצהריים ומחר בשעות אחר הצהריים במתחם האימונים בקרית שלום. ביום ראשון הקופות בבלומפילד לא ייפתחו, אך אוהדי מכבי יוכלו לגשת אל הקופות בהיכל נוקיה, שם יימכרו הכרטיסים הנותרים ויחולקו הכרטיסים שהוזמנו טלפונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully