וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטי: "הגביע שלנו עשה צדק עם העונה הזו"

18.5.2007 / 12:00

קפטן רומא חוגג את הזכייה בגביע, שמנעה מאינטר זכייה בדאבל. יובה רחוקה ניצחון אחד מהסרייה A, מילאן תיזהר מפציעות לפני ליברפול

יום אחרי הזכייה בגביע האיטלקי, רומא צוהלת. וזה לא רק בגלל שהוסיפה עוד תואר לארון המפואר שלה, אלא בעיקר בגלל שהוכיחה שהעונה היא לא פחות טובה מהאלופה אינטר, כשגברה עליה בסיכום שני המשחקים 4:7.

"עשינו התקדמות ענקית העונה", אמר מאמן הקבוצה, לוצ'יאנו ספאלטי, "וזה בא לידי ביטוי בזכייה בגביע. השחקנים שלי עבדו קשה, והם והאוהדים שלנו ראויים לזה. זה היה חשוב מאוד עבורנו".

זה הגביע השמיני של רומא, והראשון שלה מאז 1991. "זה התואר הראשון שלי כמאמן, וזה באמת מאוד מספק", הוסיף ספאלטי המוערך, שלמרות הרצף של אינטר לאורך העונה, קבוצתו הייתה ללא ספק האטרקטיבית ביותר בליגה, "עכשיו גם לי יש גביע להראות לחברים".

"זה לא התואר האחרון שלנו, אלא רק הראשון בשורה ארוכה של גביעים שעוד נזכה בהם", הבטיח בסיום הקפטן הרומאי פרנצ'סקו טוטי, "זו רק ההתחלה. כבר התרגלנו לראות את אינטר מנצחת אותנו בגמרים, ולכן הגביע הזה גורם לנו לאושר. הזכייה שלנו עשתה צדק עם העונה הזאת, ועכשיו אנחנו רוצים להמשיך הלאה בדרך הזו".

המאמן המפסיד, רוברטו מאנצ'יני, שפינטז על דאבל היסטורי, "הסתפק" רק באליפות. "רומא שיחקה פשוט מצוין במשחק הראשון (שהסתיים ב-6:2), ולמעשה כבר ביום ההוא היא שמה את ידה על הגביע", אמר מאנצ'יני, שהורחק מהספסל בדקה ה-60, "גם לשופט לא היה יום טוב, כשלא שרק לנו לפנדל. היינו טובים, הגענו למצבים, אבל היינו חסרי מזל כשלא כבשנו במחצית הראשונה".

גם נאפולי רוצה סרייה A

הגברת הזקנה רחוקה ניצחון אחד מחזרה מהירה לסרייה A. ביום שבת תשחק יובנטוס בטוסקנה השלווה מול אראצו, ואם תנצח תבטיח את עלייתה שלושה מחזורים לסיום העונה.

את מועדון הפאר מטורינו, שזכה באליפות בעונה הקודמת אך ירד ליגה בקיץ בגלל סקנדל מכירת המשחקים, הוביל גם השנה הקפטן הנצחי אלסנדרו דל פיירו לחזרה חלקה למקום הטבעי. אחרי 38 מחזורים, ליובנטוס יש 79 נקודות, והיא מובילה ב-8 נקודות על השלישית, נאפולי.

סביר להניח שהשנייה גנואה תצטרף ליובה. השלישית בטבלה, נאפולי, תקווה לשמור על פער 10 הנקודות שלה מהמקום הרביעי, הפער שימנע ממנה להיאבק בפלייאוף מול מקומות 4-6 וישלח אותה לליגה הראשונה. גנואה תתארח בבארי, בעוד כ-50 אלף צופים הבטיחו את מקומם באיצטדיון של נאפולי במשחק מול מודנה.

יובה הביאה השנה את הליגה השנייה למרכז הבמה באיטליה, וכך יהיה גם בסוף השבוע הקרוב, מאחר שרוב הקרבות בליגה הראשונה כבר הוכרעו.

התחתית בוערת מתמיד

אינטר כבר זכתה באליפות, רומא הסגנית תצטרף אליה בליגת האלופות, ומילאן ולאציו הבטיחו מקום במוקדמות הצ'מפיונס ליג. המילאנזים בעיקר ירצו להימנע מפציעות מיותרות במשחקם מול אודינזה מחר (שבת) ב-19:00, כשליברפול זה הדבר היחיד עליו חושבים חניכיו של אנצ'לוטי.

פיורנטינה תוכל להבטיח מקום בגביע אופ"א כשתשחק במסינה (שכבר הבטיחה את ירידתה), כמו גם אמפולי, שתארח את רג'ינה מהתחתית. פיורנטינה תחסר את חלוץ נבחרת איטליה, לוקה טוני (שהשבוע שוב קושר למעבר אפשרי לבאיירן מינכן), שגמר את העונה וייאלץ לעבור ניתוח ברגלו.

עיקר העניין יתרכז בתחתית, כשבין קייבו (שבמקום ה-18, מתחת לקו האדום) לבין ליבורנו (שבמקום ה-11 עם 39 נקודות) מפרידות 3 נקודות בלבד. קייבו תקווה להינצל מהמצב כשתשחק מול האחרונה אסקולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully