וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסק בבוסטון נראה רציני

18.5.2007 / 12:06

אחרי ניצחון בדאבל הדר על דטרויט והפסד של היאנקיז 4:1 בשיקגו, הרד סוקס פתחו פער של 9.5 משחקים. מהפך ענק של המטס

בוסטון - דטרויט 1:2
בוסטון - דטרויט 2:4

שני משחקים, שני נצחונות, הפסד אחד של היאנקיז ונכון שאנחנו רק במאי, אבל לראשונה בעשר השנים האחרונות עושה רושם שהכוונות של הרד סוקס לקחת את ה-AL מזרח רציניות מתמיד.

במשחק הראשון נצץ ג'וליאן טבארז, הגיש שבעה אינינגים וחישמל שלושה חובטים, והרד סוקס עברו את זאק מיינר והטייגרס. ג'ונת'ן פפלבון רשם שמירה מספר 11 העונה.

במשחק השני עמד מגיש בכיר יותר על הגבעה של הרד סוקס, קורט שילינג, אבל צ'אד דרבין נתן לו קרב עיקש ומנע ממנו ניצחון. מי שכן זכה לבסוף הוא ברנדן דונלי, מהומר בן שתי ריצות של גיבור המשחק, אריק הינסקי, באינינג השביעי. הידקי אוקג'ימה (ERA של 0.44 לחיה) סיפק את השמירה, והרד סוקס עלו ליתרון של 9.5 משחקים על היאנקיז. הפעם האחרונה שזה קרה - לפני עשר שנים, ב-1997.


שיקגו וייט סוקס - ניו יורק יאנקיז 1:4

בינתיים, בשיקגו, הפסים נכנעו לג'ון גארלנד, שהשבית אותם עם שבעה אינינגים סולידיים ביותר. כל ארבע הריצות של הגרביים נרשמו ממחבטו של ג'רמיין דיי הנפלא, שכלל בארסנל גם הומר. בובי ג'נקס עם השמירה, רק 3.1 אינינגים למאט דה סאלבו בהפסד.


קליבלנד - מינסוטה 0:2

יוהאן סנטנה סובל מחוסר מזל, וזו לא הפעם הראשונה שזה קורה לו. סנטנה הגיש שבעה אינינגים והכיש 11 חובטים, אבל מהצד השני עמד פאוסטו קרמונה, שגמא את כל המרחק עם תשעה וארבעה במשחק ענק. ויקטור מרטינז וריאן גארקו חבטו להומר באינינג השביעי ועשו את ההבדל, כשסיי יאנג ה-AL נוחל הפסד רביעי העונה.


אוקלנד - קנזס סיטי 7:4

האייז פשוט לא הצליחו למצוא את הנוסחה לרויאלס, שרשמו ניצחון ראשון העונה בסדרת חוץ. סקוט אלרטון עם הניצחון וג'ואקים סוריה עם השמירה. דאלאס בריידן עם הפסד שלישי העונה, בובי קרוסבי עם ההומר היחיד במשחק.


סיאטל - איינג'לס 7:3

ולאדימיר גררו חבט להומראן ראשון אחרי 12 משחקים, וסייע לברטולו קולון לקצור ניצחון בשבעה אינינגים של עבודה. בן ברוסארד חבט להומר בסיאטל, אבל ג'רוד וושבורן, אחרי שני משחקים סוערים מול היאנקיז, רשם את ההפסד.


טמפה ביי - טקסס 6:8

הכצעקתה? על מנת להרחיב את מאגר אוהדיהם, הדוויל רייז שיחקו את הסדרה בקיסימי, פלורידה, עיירה הסמוכה לאורלנדו על מנת להרחיב את מעגל אוהדיהם. מבחינת קידום מכירות, הם לא יכלו לחשוב על תוצאה טובה יותר במג'יק קינגדום מאשר סוויפ. דלמון יאנג חבט לשני הומרים, השני שבהם באינינג העשירי, והדוויל רייז טאטאו את הריינג'רס בסדרה. ויקטור דיאז עם הומר לטקסס, גארי גלובר עם הניצחון ו-ווילי אייר עם ההפסד.

ריאן DUMPSTER

ניו יורק מטס - שיקגו קאבס 5:6

זוכרים את המהפך של הרד סוקס בתחילת השבוע, כשסגרו פיגור 5:0 וניצחו את בולטימור 5:6 באינינג התשיעי? הסיפור כאן היה דומה, כשהמטס נכנסו לאינינג בפיגור 5:1 וניצחו. "זה ניצחון שיעניק לנו מומנטום לסוף השבוע", אמר קרלוס דלגאדו, שחבטה שלו על סקוט אייר הכניסה שתי ריצות וגרמה לחגיגות ענקיות על הצלחת. בשליש אחד של עבודה גרם דמפסטר נזק עצום לשיקגו, כשכל מטאטא ירה וכל חמש הריצות נרשמו על אחריותו. יתרון 1:5, שנרשם בין היתר ממחבטיהם של אנחל פאגאן ואראמיס רמירז (הומרים) התפוגג לו בשיקגו. אמביוריקס בורגוז זכה בניצחון.


וושינגטון - אטלנטה 3:4

ההתקפה של וושינגטון לא עובדת כמו שצריך, אבל ההגשה היא סיפור אחר. אחרי פתיחה של 25:9, לנשיונאלס יש שישה נצחונות בשבעה משחקים. מאט צ'יקו רשם את הניצחון וג'ון ראוש את השמירה השלישית שלו. צ'יקו זכה ב-W למרות הומר בן שתי ריצות של צ'יפר ג'ונס, שתמיד חובט טוב בבירה. הפסד לצ'אד פארונטו.


פילדלפיה - מילווקי 3:2

בן שיטס עשה את זה בהגשה עם 7.2 אינינגים ושמונה קטילות, ובהתקפה זה היה המחבט של גייב גרוס, שעם שני הומרים סייע לנצח את המשחק. פרנסיסקו קורדרו רשם את השמירה ה-16 שלו העונה, פאט ברל עם הומראן על שיטס, שלא מנע הפסד לפיליז. פרדי גארסיה עם ההפסד.


פיטסבורג - פלורידה 2:7

טוני ארמאס ג'וניור הגיש שלושה אינינגים בלבד והפייראטס נעזרו בשירותיו של שון צ'אקון, שהחליפו ועם חמישה אינינגים מרשימים קצר את הניצחון. ריקי נולאסקו רשם את ההפסד.


יוסטון - סן פרנסיסקו 2:1

בראד לידג' הוא סיפור עצוב כבר מזמן. לידג' העניק את החבטה המנצחת באינינג ה-12 לרנדי ווין ואת ה-W לויני צ'וק, כשארמנדו בניטז רושם את השמירה. הצגה ענקית של טים לינסקאם, עם שבעה ועשרה, כשמהצד השני עושה רוי אוסוולט את המצופה ממנו עם שבעה ושישה. הניצחון של הג'איינטס מנע סוויפ של יוסטון.


קולורדו - אריזונה 3:1

שבעה אינינגים טובים הספיקו לליבאן הרננדז, כשחוזה ולוורדה רושם שמירה מספר 14 העונה. שבעה ושלושה לג'וש פוג בהפסד.

הלילה יחלו סדרות האינטרליג (משחקים בין חטיבתיים), כשבמוקד יעמדו משחקי הדרבי. אוליבר פרז והמטס יארחו את אנדי פטיט והיאנקיז, ארווין סנטנה והאיינג'לס ישחקו עם בראד פני והדודג'רס, טד לילי והקאבס יפגשו את מרק בהרלי והוייט סוקס וקליף לי וקליבלנד יתמודדו בקרב על אוהיו עם קייל לוהש והרדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully