וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דטרויט בגמר המזרח

18.5.2007 / 8:25

אחרי שני ניצחונות הבולס חלמו על קאמבק, אבל דטרויט חזרה לעצמה עם 85:95 גדול בשיקגו, השלימה 2:4 בסדרה ומחכה בגמר המזרח

הפיסטונס נושמים לרווחה, לא יהיה משחק שביעי. דטרויט הגיעה הלילה (שישי) לשיקגו עם הרבה חשש אחרי שני הפסדים רצופים לבולס, אבל יצאה מהיונייטד סנטר עם ניצחון 85:95 על הבולס והשלימה ניצחון 2:4 בסדרה והעפלה לגמר המזרח. "זה מוזר, אבל נראה שיותר מהנה לסגור את הסדרה בחוץ", אמר בילאפס, "השקט הזה באולם, כמו בכנסייה".

אף קבוצה בתולדות ה-NBA הצליחה להפוך פיגור 3:0, אבל שלוש קבוצות הצליחו להשוות ל-3:3, והפיסטונס לא רצו להתמודד עם שוורים במומנטום במשחק מכריע. "זכרנו איך נתנו למשחק אחד לחמוק מול האוהדים הביתיים שלנו", אמר ריפ המילטון, שקלע 23, "וידענו שכדי לנצח היום נצטרך לשחק חזק".

בפיגור 48:43 במחצית, הבוכנות החלו ללחוץ על הדוושה, סיימו את הרבע השלישי ב-21:31 ומשם לא עצרו. ראשיד סיים עם 16 ו-13, וטיישון פרינס הוסיף 17 ו-9 קרשים. צ'ונסי בילאפס קלע רק 3 מ-12, אבל 11 מתוך 21 הנקודות שלו הגיעו במהפך המכריע של הרבע השלישי.

במחצית הראשונה זה עוד נראה טוב עבור הבולס. ברבע השני הם הצליחו לשתק את ההתקפה של דטרויט, רצו למתפרצות בהזדמנויות הנכונות, ואחד הג'וקרים שלהם בסדרה, פי-ג'יי בראון, השווה את שיא הקריירה שלו בפלייאוף כשקלע 20 נקודות כבר בשני הרבעים הראשונים. אבל במחצית השנייה בראון לקח רק 3 זריקות (ונתקע על ה-20), ושיקגו השלימה ערב קשה עם 37 אחוז מהשדה (28 מ-75). לואל דנג סיים עם 17, בן גורדון 19, והיינריך 11 (ב-3 מ-13).

"במחצית השנייה חזרנו להניע את הכדור בהתקפה", אמר ראשיד בסיום, "בחצי הראשון היינו תקועים, ודיברנו על זה בהפסקה".

בתחילת העונה הבולס המשיכו את החלומות על שיחזור הימים הגדולים של עידן ג'ורדן-פיפן, עם הקבוצה הצעירה שבנה סקוט סקיילס בשיקגו, כשהחתמת בן וואלאס בקיץ רק הגבירה את הציפיות. הבולס סיימו את העונה עם 49 ניצחונות, והשיגו ניצחון ראשון בפלייאוף מאז האליפות ב-1998 כשטאטאו את האלופה ממיאמי, אבל מתברר שמול קבוצה מנוסה כמו דטרויט זה פשוט לא מספיק. הפיסטונס עלו לגמר האזורי החמישי ברציפות, ועדיין לא אמרו את המילה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully