וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשנה הבאה בירושלים האבודה

18.5.2007 / 16:28

הקבוצה של ידיין ירדה ליגה אחרי 2:1 מול קרית שמונה. גם אשקלון בצרות אחרי 1:1 עם רעננה. רמה"ש-אחי נצרת 1:1. עכו-סכנין 1:3

הפועל ירושלים התארחה במחזור הלפני אחרון בקרית שמונה, שכבר הבטיחה את עלייתה, ויכלה להשאיר לעצמה סיכוי ממשי מאוד להישארות בליגה הלאומית בעונה הבאה, אבל על הדשא נראה כאילו הקבוצות התבלבלו בתפקידים - זו שהיתה חייבת ניצחון היתה רפויה, לא ממוקדת ועצלה, בעוד שהקבוצה של בן שמעון שיחקה משוחרר, מדוייק ויעיל.

פטי נימבה כבש שני שערים תוך חמש דקות לזכות קרית שמונה, בדרך לניצחון 1:2, שחיסל את שאיפות ההישארות של הירושלמים. אופיר עמרם צימק איכשהו בשער מקרי, אבל כמו שהקבוצה מהבירה נראתה במשחק על חייה לא מגיע לה להישאר בלאומית.

גם הפועל אשקלון תרצה לשכוח את המחזור הזה, אחרי שסיימה בתיקו 1:1 בלבד עם הפועל רעננה. פיינליסטית הגביע נותרה מתחת לקו האדום, לאחר שגם יריבותיה לתחתית סיימו בתיקו - אחי נצרת ב-1:1 עם רמת השרון, ובני לוד 1:1 עם באר שבע. במשחק שנעל את המחזור גברה הפועל עכו על בני סכנין בתוצאה 1:3.

קרית שמונה - הפועל ירושלים 1:2

העולה לליגת העל אירחה את האחרונה בטבלה לקרב קצוות. רן בן שמעון אמר אחרי ההפסד לבני סכנין במחזור הקודם כי חניכיו יסיימו את העונה בצורה ספורטיבית ויילחמו בשני המחזורים שנותרו להם וכך הם עשו. זה הדבר האחרון שהייתה צריכה הקבוצה של מישל דיין, שפשוט לא נראתה כמו קבוצה שיש לה איזשהי מטרה במשחק הזה. ירושלים הייתה אבודה, חלשה ומאכזבת וירדה בצדק יש לומר לליגה הארצית.

בדקה ה-15 שי אהרון, הקפטן והחלוץ של ירושלים, היה קרוב להעלות את קבוצתו ליתרון, לאחר שנגח הרמה טובה של עמאר סלמן, אך רק למשקוף.

אופיר עזו הציל את ירושלים מספיגה כשהציל מהקו נגיחה של קרית שמונה בדקה ה-25. בדקה ה-34 הרים גיא צרפתי כדור חופשי לתוך רחבת האורחים. יניב והבה, שוער ירושלים הפצוע, לא הצליח להתרומם לכדור באופן נאות ופטי נימבה לא התקשה לכבוש בנגיחה. חמש דקות אחר כך פרץ נימבה מקו מחצית המגרש, מגיני ירושלים לא הצליחו לעצור אותו ומול והבה גילגל בקלות לרשת.

בדקה ה-70 אופיר עמרם הצית שביב של תקווה אצל הירושלמים כשהבקיע את שערו הראשון בלאומית. אבל זה כל מה שהיה לירושלמים למכור, והם כאמור בליגה השלישית.

מאמן הפועל ירושלים מישל דיין פצח במונולוג מרגש בתום המשחק: "הראנו אוזלת יד ורגל. אנחנו צריכים לעשות הרבה חשבון נפש, כי כמו שהקבוצה שלי נראית כנראה שמגיע לה לרדת. זו לא בושה לומר. אני לא מאמין בסצנות האלה של להישאר על הדשא שכובים, כי יש לשחקנים את כל נורות האזהרה לפני המשחק, ואלו מחזות שאין להם מקום, אפשר לבכות בחדר ההלבשה. כאן זה לתקשורת, את הכאב האמיתי אני צריך לראות ב-90 הדקות שאנחנו משחקים. זה כמו סכין בלב, והגענו למצב בו היינו תלויים בעצמנו, אבל לא עשינו את זה. הכאב היחיד שיש לי הוא כלפי הקהל המסור. אני לא אאמן את ירושלים בעונה הבאה, ואני לא יודע בכלל אם יש לי את הרצון להמשיך בזה. אולי זה קיצוני, אבל נמאס לי להתבוסס בבוץ הזה של תקציבים, ויותר מדי דברים שקרו השנה לא היו תלויים בי. יש לי כתפיים רחבות, ואני יודע לקחת אחריות, אבל רק על דברים שקשורים אליי".

הפועל רעננה - הפועל אשקלון 1:1

הקבוצה של מירו בן שמעון הגיעה מאוכזבת עד עמקי נשמתה לקרב בשרון. 120 הדקות המעייפות בגמר הגביע ברביעי וההפסד האכזרי (5:4) בפנדלים להפועל תל אביב נתנו את אותותיהם בשחקני אשקלון, והתיקו המאכזב כמעט מחסל את סיכוייהם להישאר בליגה הלאומית בעונה הבאה. בסוף עוד יצטערו באשקלון על ההתרכזות בגביע. לקבוצה מהשרון, שמדורגת במקום השישי, לא היה על מה להילחם, אבל היא שמרה על טהרת הספורט.

בדקה ה-65 הגיע השער הכל כך מיוחל מבחינת פיינליסטית הגביע. בן סעדון הרים כדור לרחבה, טעות בהגנת רעננה, אפשרה לכדור להגיע לאקוורנטה, שמול סמדג'ה לא התקשה לכבוש. אבל היתרון נשמר רק 10 דקות. תומר בן סבג, ספק נגע בידו ברחבה, אבל השופט מנשה משיח היה נחרץ והצביע על הנקודה הלבנה. ליאור לינדר לקח את הפנדל וקבע שיוויון 1:1.

אייל שן מאשקלון אמר לאחר המשחק: "אני חושב שהגיע לנו ניצחון, קיפחו אותנו עם הפנדל של רעננה, אני לא יודע למה, חבל לי. כי כל שבוע אנחנו אוכלים אותה מחדש, חבל שהשיפוט הורג אותנו. השיפוט צריך להיות לשני הצדדים. אני מקווה שירושלים יהיו ספורטיביים במחזור האחרון ויילחמו".

רמת השרון - מכבי אחי נצרת 1:1

נצרת לא הפסידה כבר ארבעה מחזורים מאז התחתית החלה לבעור מתחת לרגליה, וגם היום היתה קרובה מאוד לניצחון חוץ גדול אלא ששער שספגה בשניות האחרונות של תוספת הזמן מנע ממנה לקחת את כל הנקודות מהשרון, ופותח מחדש את תמונת הירידה שתוכרע במחזור האחרון.

לירן מזרחי הורחק בדקה ה-85, ופנדל נפסק לזכות אחי נצרת כ שקרלוס סבאליוס בעט פנימה והעלה את האורחים ל-0:1. תומר אטיאס כבש שער דרמטי בתוספת הזמן והישווה ל-1:1.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הפועל חיפה - נצרת עילית 3:1

אחרי חמישה ניצחונות רצופים של האדומים מהכרמל הגיע ההפסד במחזור הקודם, כשגם במחזור הזה הם ספגו הפסד לא מחמיא, אבל מול קבוצה שהייתה חייבת את הנקודות כדי להבטיח עונה נוספת בליגה הלאומית. הקבוצה של רון הוכנבוים מסיימת את סיפור ההישרדות ויכולה ללכת לים.

יובל אבידור, הסקורר המצוין של חיפה, לא חיכה הרבה וכבש כבר בדקה השנייה. אלא שאז התעוררו האורחים ועשו מהפך שהשאיר אותם בליגה. שש דקות אחר כך ושחר סימנטוב איזן בפנדל. בדקה ה-27 ירו בלו עשה את המהפך של האורחים. עמיר תורג'מן כבש (94) בשלהי תוספת הזמן ווידא שהאורחים ילכו הביתה עם ניצחון מתוק.

הפועל באר-שבע - הפועל בני לוד 1:1

הפועל בני לוד יכולה להיות קצת יותר רגועה באשר לסיכויי ההישארות שלה בליגה בעונה הבאה, אחרי שאחי נצרת סיימה גם היא בתיקו. במחזור האחרון תארח הקבוצה של ערן קוליק את הפועל רעננה ותגיע לשם כשהיא תלויה רק בעצמה, מה שאומר שסביר להניח שגם היא תזכה לעונה נוספת בלאומית.

גל גבע כבש את שער היתרון ללוד, שקרובה מאוד להבטיח עוד עונה בלאומית. אלעד גבאי איזן בדקה ה-74.

הפועל עכו - בני סכנין 1:3

המחזור הלפני אחרון ננעל עם המשחק שנערך לפרוטוקול בלבד במגרש בנהריה. העכואים רצו לסיים את הליגה בכבוד לאחר שלא השיגו ניצחון במשך שישה משחקים ברציפות. הקבוצה של אלישע לוי, שכבר הבטיחה את החזרה לליגת העל לאחר שנה בליגת המשנה עורכת סיבוב הופעות אחרון.

עד הדקה ה-45 לא נרשמו כיבושים, כשרגע לפני השריקה להפסקה כבש אלכס לויט את שער היתרון למקומיים. חמש דקות בתוך המחצית השנייה עבד רבאח איזן לטובת סכנין. המשחק המשיך לספק שערים כשבדקה ה-58 השיב אדק מ'בה את היתרון למקומיים. עמנואל דואה מעכו חתם את התוצאה בדקה ה-70. שלומי חנוכה, משורות המקומיים, הורחק עשר דקות לסיום המשחק. בעקבות הניצחון טיפסה עכו למקום הרביעי בליגה, סכנין נותרה שנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully