וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם לבניון: הכל, רק תישאר

רומן רוזנבלט

17.5.2007 / 23:00

נציגי הפטישים מנסים לשכנע את הקשר הישראלי להישאר בקבוצה, והציעו לו חוזה חדש. טוטנהאם הצטרפה למירוץ אחר טל בן חיים

הקשר הישראלי יוסי בניון נפגש היום (חמישי) עם נציגי ווסטהאם כדי לדון בעתידו בקבוצה. אנשי המועדון הביעו את רצונם העז שהשחקן יישאר בפטישים, לאחר שאלו הצליחו לשרוד בליגה הבכירה באנגליה, והבטיחו לו חוזה חדש. נציגי הקבוצה אף הבהירו לשחקן שהם לא מתכוונים לוותר עליו, בפרט לאור העובדה ששחקנים רבים בסגל צפויים לעזוב.

בניון, שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות במועדון הלונדוני, החליט בצוותא עם סוכנו רונן קצב לקחת מספר ימים למחשבה, ובמידה וישיב בחיוב תיקבע פגישה בין הצדדים על מנת לשבת ולדון על חוזה חדש בין הצדדים.

גם טוטנהאם רוצה את בן חיים

טוטנהאם הצטרפה למירוץ אחר טל בן חיים, כך מדווחת היום התקשורת הבריטית. הבלם מסרב במשך תקופה ארוכה לחתום על חוזה חדש בבולטון וצ'לסי ביקשה לצרפו כבר במהלך חלון ההעברות של ינואר. כעת חושק בו מאמנה ההולנדי של התרנגולים, מרטין יול. צ'לסי וטוטנהאם הן לא הקבוצות היחידות שרוצות את הבלם, כשגם ניוקאסל הוזכרה כמועמדת לקלוטו אחרי החתימה של סם אלרדייס כמאמנה.

בן חיים עצמו אמר: "כולם יודעים שהחוזה שלי נגמר. אני אשוחח עם היו"ר ונראה מה קורה. בכל מקרה יש קיץ ארוך לפנינו. אני לא רוצה לדבר כעת על העתיד שלי. העונה נגמרה ויש כמה ימים לנוח ולהירגע. אחר כך אני אחליט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully