וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט ביטון לאוהד: "אני עוד אזיין אותך"

שגיא ניר

17.5.2007 / 22:14

אוהד ראשל"צ טוען כי השופט תקף אותו מילולית בסיום המשחק מול ר"ג. איגוד השופטים: "מחנכים את השופטים לא להיגרר לפרובוקציות"

מכבי ראשון לציון שרדה הערב (חמישי) בליגת העל אחרי ניצחון 79:88 בזיסמן על עירוני רמת גן. אלא שהאוירה המחויכת של חלק מהאוהדים הכתומים השתנתה לפתע עם היציאה מהאולם, שם התפתח עימות מילולי עם השופט הבינלאומי הותיק משה ביטון.

שי פוקסיניאנו, אחד האוהדים היותר סוערים של הקבוצה מעיר היין, מספר: "יצאנו מהמשחק בשקט, ולא דיברנו עם אף אחד בדרך לאוטו. פתאום השופט משה ביטון עשה רוורס, פתח את החלון, הצביע עלי ואמר לי: 'אתה בן זונה - אני עוד אזיין אותך'. אמרתי לו שייצא מהאוטו ויגיד לי את זה בפנים, ואז הוא יצא והתפרץ לעברי ואמר לי: 'זיינתי את אמא שלך', ואחר כך הרים יד ועשה כאילו הוא מכה אותי בפנים. אמרתי לו שזה יהיה מחר בכל העיתונים, אז הוא אמר לי: 'על הזין שלי'".

פרט לאוהד, נכחו באותה עת במקום עוד ארבעה מאוהדי ראשון לציון, ואנשים נוספים בהם נהגי המונית של השופטים. כמה מן הנוכחים עצרו את העימות והרגיעו את הרוחות.

על ביטון נאסר למסור את תגובתו לאירוע, אך יו"ר איגוד השופטים הגיב לדברים ואמר: "אנחנו מחנכים את השופטים לא להיגרר לפרובוקציות. נבחן את האירוע אם נקבל תלונה. בכל מקרה, השופט לא יגיב בתקשורת אלא לנו, ורק אז נצא בהודעה מסודרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully