וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה רוצה את אסולין וישראלביץ'

רומן רוזנבלט

18.5.2007 / 9:36

יאמר מריח את גביע אופ"א וכבר חושב על חיזוק, החלוץ מעדיף לחתום בבית"ר. הקבוצה והמשטרה סיכמו על פתיחת שער 4 בקופסה

לקראת ההעפלה הצפויה לגביע אופ"א, מכבי נתניה מעוניינת לצרף לשורותיה את חלוץ בני יהודה, ליאור אסולין, וכבר העבירה לשחקן את רצונם לצרף אותו והגישה לסוכנו הצעה. אסולין אמר לראשי הקבוצה כי הוא מעוניין לחתום בבית"ר ירושלים, אך במידה שלא יצורף לאלופה - ידרוש כ-200 אלף דולר.

בקבוצה טרם יודעים באופן סופי אם יוכלו לעמוד בדרישות הללו, ורק ביום ראשון יחלו בסבב פגישות עם הצוות המקצועי בניסיון לתכנן את העונה הבאה. בקבוצה לוקחים בחשבון את העובדה שאריאל שיימן מחזיק 50 אחוז מכרטיס השחקן של אסולין, דבר שיכול להקשות על המעבר של החלוץ לקופסה.

שחקן נוסף שמועמד לקבוצה הוא קשר הפועל כפ"ס, גיז'רמו ישראלביץ', וזאת על אף שכבר סיכם עם קבוצתו.

מריחים אירופה

לאחר אירועי טדי במשטרת נתניה לא לקחו סיכונים מיותרים ובפגישה היום (חמישי) עם נציגי הנהלת מכבי נתניה סוכם על פתיחתו של שער 4, כשרק 900 כרטיסים יופצו למכירה, זאת בעקבות החשש שהאוהדים יפרצו למגרש אם הקבוצה תבטיח את הכרטיס לאירופה.

במועדון מורגשת דריכות בקרב הקהל לקראת המשחק נגד הכח עמידר ר"ג (שבת, 19:30) שיכול להבטיח את הכרטיס ההיסטורי לגביע אופ"א והחלו במכירה מוקדמת, שתימשך גם מחר. בקבוצה הוזילו את מחירי הכרטיסים בעקבות הביקוש הרב.

לפני שנודע, ערכה הקבוצה אימון לקראת ההתמודדות. הצוות המקצועי ניסה למנוע ירידת מתח אצל השחקנים בעקבות העובדה שההעפלה לגביע אופ"א כמעט והובטחה. מהאימון נעדרו החלוץ החולה אובודו אוקוצ'ה, שייעדר מהמשחק עקב צבירת כרטיסים צהובים. בשל דלקת הגרון שפקדה אותו לא הגיע החלוץ לאימון כדי שלא ידביק את חבריו. גם גל ניר ותמיר כהן, שספג אדום נגד הרצליה, לא יטלו חלק במשחק. מחר (שישי) תקיים הקבוצה אימון מסכם. המאמן ראובן עטר לא תירגל הרכב, אך נראה כי אמיר טגה יחליף את תמיר כהן המורחק ואילו בחוד עשויים מוסא סאוגו או דלה ימפולסקי להחליף את אוקוצ'ה.

בקבוצה עדיין מנסים להשאיר את מזואה אנסומבו, כשרק אחרי סוף השבוע תתבהר התמונה לגביו ולגבי מועמדים אחרים. ביניהם חאבייר דירסאו, שחקנה של מכבי חיפה. בשבוע הבא גם תיערך פגישה עם המגן אורי אוזן בכל הנוגע להארכת חוזהו.

מסורת של הורדת קבוצות

במקביל להכנות המקצועיות לקראת העונה הבאה, בנתניה מתכננים כבר את מחנה האימונים. ככל הנראה בקבוצה יירדו מהאפשרות לערוך את המחנה בסלובקיה, הן בשל העלויות הגבוהות והן בשל הקושי למצוא קבוצות ראויות למשחקי אימון.

כעת נבחנות שתי אפשרויות עיקריות – המחנה בגרמניה שבו נערכו בשנה שעברה, או לערוך את המסע בבולגריה, כאשר מלבד העלות הכספית של המחנה תילקח בחשבון האפשרות למצוא קבוצות טובות למשחקי הכנה לגביע אופ"א.

ראובן עטר אמר לשחקנים, כי נקודה תספיק מחר כדי להבטיח השתתפות בגביע אופ"א, אך כמו בעונות האחרונות - הוא מעוניין שהקבוצה תציג רוח ספורטיבית ותנצח את המשחק, כפי שעשתה בשנה שעברה מול הפועל כפר סבא ושנה לפני כן כשניצחה את אחי נצרת והורידה אותה לליגה הארצית.

הרכב משוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין; אמיר טגה, מזואה אנסומבו, זאנו בונדיאה, אופיר חיים; איתי שכטר, דלה ימפולסקי (מוסא סאנוגו).

עדכון ראשון: 17.5, 19:36
עדכון אחרון: 18.5, 9:36

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully