וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להפועל חשוב יותר שנקנא"

לי בוץ

17.5.2007 / 20:32

שחקנים במכבי ת"א רצו "שאשקלון תיקח גביע", אך התמרמרו שהאדומים נהנו יותר מהשמחה לאיד. האוהדים מבטיחים להחזיר לאבוקסיס ודגו

שחקני מכבי ת"א הרוויחו יום נוסף של מנוחה מהאימונים, ושלישי בסך הכול השבוע, כשמחר (שישי) יתאמנו לראשונה בסגל מלא לקראת המשחק ביום ראשון מול בית"ר ירושלים בבלומפילד. זאת לאחר שעומר פרץ, יובל שפונגין, אורי שטרית, ליאור ז'אן ושירן ייני ישובו לאימונים בקרית שלום לאחר שהתאמנו במהלך השבוע עם הנבחרת הצעירה.

אמש , לאחר אימון הערב, התפנו השחקנים לצפות במשחק גמר גביע המדינה בו שיחקה היריבה העירונית הפועל ת"א נגד הפועל אשקלון. "רצינו שאשקלון תיקח", אמר אחד השחקנים לוואלה! ספורט, "ואם להיות אמיתיים הגיע להם להניף את הגביע". מה שהרגיז את השחקנים במיוחד היתה העובדה שבמהלך החגיגות ואפילו עוד באצטדיון עצמו, מיהרו האדומים להקדיש את הניצחון למכבי על ידי שירה "הצהובים אוכלים ת'לב".

שחקן בקבוצה אמר היום: "למה במקום לחגוג הם צריכים להתרכז בנו? אולי זה מראה שיותר חשוב להם שאנחנו נקנא או לא נצליח מאשר שהם ייהנו. חבל שהם מתרכזים בזה, אבל אם הם כל כך נהנים להתרכז בנו, שישמרו את זה לדרבי". שחקן אחר הוסיף: "אנחנו מעדיפים לדבר על המגרש ויש לנו אפשרות לעשות את זה בשבוע הבא. אני מקווה שנחזיר להם ולאוהדים שלנו על ידי תוצאה טובה".

גם אוהדי הקבוצה לא הסתירו את עצביהם מהשמחה לאיד של שחקני היריבה העירונית, והדברים הפכו לשיחת היום בפורומים השונים של האוהדים. הצהובים הבטיחו "להחזיר" לשני האחראים לשירה, יוסי אבוקסיס וברוך דגו, על ידי נהמות וקללות שוטפות לאורך כל דקות המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully